Ετικέτες

Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015

Το βίντεο ΣΟΚ. Τη μαγνητοσκόπησαν ενώ έκανε SΕΧ με 2 φίλους της. (video)

Το γύρο του κόσμου κάνει ένα βίντεο που δείχνει 20χρονη κοπέλα να κάνει σεξ με δύο άνδρες.




Tο βίντεο διέρρευσε στα social media και έγινε αμέσως viral στα κοινωνικά δίκτυα, με χιλιάδες χρήστες να το έχουν παρακολουθήσει.

Η 20χρονη κοπέλα απαντάει στους επικριτές της μέσω ενός βίντεο που ανέβασε στο youtube.

Η Αλέξις Φρούλινγκ, όπως είναι το όνομά της επισημαίνει: «Δε μπορώ να πω ότι είμαι περήφανη αλλά δε ντρέπομαι κιόλας. Πολλοί με ρωτούν αν το έχω μετανιώσει. Όχι δεν το έχω μετανιώσει. Ποιος δεν παίρνει λάθος αποφάσεις;».

Η ίδια πάντως σε συνέτευξή της στο περιοδικό Vice έκανε τα... παράπονά της: «Δεν είναι δίκαιο. Γιατί πρέπει να απολογούμαι εγώ κι όχι οι άνδρες που ήταν μαζί μου. Είχαμε πει ότι θα μείνει μεταξύ μας όλο αυτό».

Δείτε το σχετικό βίντεο:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μη χάνετε στιγμή και εκμεταλλευτείτε από ολες τις προσφορες που ψάχνουμε και βρίσκουμε για εσάς!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Πηγή: sdna.gr

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου