Ετικέτες

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

Η παρουσία που κόντεψε να κρεμάσει το Καραϊσκάκης την Τετάρτη!! (Photo)

Την Τετάρτη ο Ολυμπιακός έπαιζε ένα ματς κάπου, κάποτε, όμως εμείς είχαμε μάτια μόνο για την Αθηνά Αλεξανδρή!




Μπορεί ο Ολυμπιακός να έκανε την ανατροπή το βράδυ της Τετάρτης με αντίπαλο την Ντιναμό, αυτό όμως που είχε περισσότερο ενδιαφέρον στο «Γ. Καραϊσκάκης» βρισκόταν στις κερκίδες και ακούει στο όνομα “Αθηνά Αλεξανδρή”.

-Σχολιάστηκε το γεγονός ότι αν και Παναθηναϊκός πηγαίνεις συχνά και στο «Γ. Καραισκάκης». Θα μας αποκαλύψεις τον λόγο;
«Δεν πίστευα ποτέ πως το γεγονός ότι από μικρό παιδί υποστηρίζω με πάθος τον Παναθηναϊκό θα έκρινε τον χαρακτήρα μου ως άνθρωπο από κάποιους. Το να αγαπώ μια ομάδα δεν με κάνει αντικοινωνική ούτε μου απαγορεύει να είμαι φιλική ή να έχω οποιαδήποτε άλλη σχέση με κάποιον από τον Ολυμπιακό. Η προσωπική μου ζωή δεν αφορά κανέναν ούτε θα πρέπει να κρίνομαι για το που θα πηγαίνω. Τυχαία πάντως δεν πήγα στο Καραϊσκάκη, αν αυτό σας λέει κάτι! Για να το κάνω θα υπάρχει κάποιος λόγος. Δεν κατάλαβα βέβαια γιατί έγινε τόση φασαρία ενώ όπως φαίνεται από φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν συνοδευόμουν από την κολλητή μου και άλλους φίλους».

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μη χάνετε στιγμή και εκμεταλλευτείτε από ολες τις προσφορες που ψάχνουμε και βρίσκουμε για εσάς!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Γιατί είσαι Παναθηναϊκός;
«Είμαι Παναθηναϊκός γιατί είναι ομάδα με ιστορία και υπέροχο κόσμο».

-Ποια ομάδα θα ήθελες να πάρει το πρωτάθλημα; Αυτή που υποστηρίζεις από μικρή ή αυτή για την οποία... χτυπάει η καρδιά σου το τελευταίο διάστημα;
«Αυτή που υποστηρίζω από μικρή άσχετα αν θα έχω… προσωπικό θέμα (γελάει)».

-Ποιον παίκτη του Ολυμπιακού θα ήθελες να βάψεις;
«Θα ήθελα να βάψω κάποιον που θα δεχόταν το πράσινο (γελάει)».


Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου