Ετικέτες

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Τι θέλει κάθε ζώδιο να προσέχουμε πάνω του;


Είμαι Κριός: Προσέξτε την τόλμη μου, το θάρρος, τις καινοτομίες, τη δύναμη, τον περιπετειώδη χαρακτήρα μου …


Είμαι Ταύρος: Προσέξτε τον αισθησιασμό μου, την όρεξη για ζωή, την επιμονή, την εφευρετικότητα, τη σταθερότητά μου …

Είμαι Δίδυμος: Προσέξτε την ευφυΐα μου, τον ορθολογισμό, την προσαρμοστικότητα, την ευελιξία, τα παιχνίδια του μυαλού που ξέρω να παίζω …

Είμαι Καρκίνος: Προσέξτε πόσο φροντίζω τους άλλους, το οικογενειακό μου πνεύμα, τη διακόσμηση του σπιτιού, το μενού που ετοιμάζω, τον ηγετικό μου ρόλο στην οικογένεια…

Είμαι Λέων: Προσέξτε τη δημιουργικότητά μου, τη γοητεία, την ένταση, την αυτοπεποίθηση, τη ζεστασιά, τη γενναιοδωρία, την προστατευτικότητά μου …

Είμαι Παρθένος: Προσέξτε την προθυμία μου να σας βοηθώ, το καθαρό μου μυαλό, τον ενδιαφέρον μου για την υγεία, την οργανωτικότητα, την αγάπη μου για βελτίωση και πρόοδο…

Είμαι Ζυγός: Προσέξτε πόσο συνεργάσιμος, ακριβοδίκαιος, γλυκός, υπεράνω και όμορφος είμαι …

Είμαι Σκορπιός: Προσέξτε πόσο διεισδυτικός είμαι, πόσο ικανός να ανακαλύπτω, να διαφωτίζω και να ερευνώ τα πάντα γύρω μου…

Είμαι Τοξότης: Προσέξτε το ανοικτό μου μυαλό, τις γνώσεις, τη γενναιοδωρία, την ανάγκη μου για ελευθερία, την αγάπη μου για τη φιλοσοφία και τα ταξίδια…

Είμαι Αιγόκερως: Δείτε πόσο προσεκτικά φροντίζω να πηγαίνουν όλα ρολόι, πόσο βαθύς, φιλόδοξος και αφοσιωμένος είμαι, πόσο μ΄ενδιαφέρει η κοινωνική και επαγγελματική μου αποκατάσταση, και πόσο μαύρο χιούμορ έχω…

Είμαι Υδροχόος: Προσέξτε τη διαφορετικότητά μου, την αγάπη μου στη μελέτη, τη φιλική μου διάθεση, τις επαφές μου με τον κόσμο, το πόσο στοχαστικό κι ελεύθερο πνεύμα είμαι …

Είμαι Ιχθύς: Προσέξτε πόσο πεφωτισμένος, αβέβαιος, δεκτικός και φιλεύσπλαχνος είμαι…

Στο bonusdeals.gr μπορείτε να βλέπετε καθημερινά μαζεμένες όλες τις
προσφορές όλων των site προσφορών. Με ένα κλικ τις έχετε μπροστά σας!


www.i-diadromi.com
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου