Ετικέτες

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Elton John: «Έχω πάρει τόση κοκαΐνη όση η Whitney, ζω από θαύμα»


Συγκλονισμένος από το άδικο χαμό της Whitney Houston είναι ο σερ Elton John όχι μόνο γιατί έχασε μία πολύ καλή φίλη αλλά και για έναν άλλο λόγο που αποκάλυψε.


Ο Elton John αποκάλυψε πώς είχε πάρει τόσο πολύ η κοκαΐνη στη ζωή του που είναι «θαύμα» ότι δεν έχει την κατάληξη της Whitney Houston.

Ο 65χρονος ομολόγησε, αν δεν είχε σταματήσει αυτήν την βλαβερή συνήθεια το 1990 θα ήταν νεκρός σήμερα.

«Θα ήμουν νεκρός», δήλωσε. «Εγώ δεν θέλω να καταλήξω, όπως η Whitney Houston και θα μπορούσα να ήμουν στην θέση της. Από θαύμα ζω. Έχω πάρει τόση κοκαΐνη όσο και εκείνη».

Η αποκάλυψη του Elton John έρχεται έξι βδομάδες αφού η Whitney βρέθηκε νεκρή στο μπάνιο του δωματίου της σε ξενοδοχείο του Beverly Hills σε ηλικία μόλις 48 ετών.

Στο found.gr μπορείτε να βλέπετε καθημερινά μαζεμένες όλες τις προσφορές
όλων των site προσφορών. Με ένα κλικ από κάτω θα τις έχετε μπροστά σας!



Newsbeast
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου