Ετικέτες

Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Παιδί μου Σιδέρη Τασιάδη..... ΑΚΟΥ


Πληροφορήθηκα την ύπαρξή σου από την κατάκτηση αργυρού μεταλλίου στους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου και την απάντησή σου σε ερώτηση που σου υπέβαλε κάποιος ανεγκέφαλος. Μέχρι να προβείς στις δηλώσεις σου που έκαναν τον γύρο του διαδικτύου δεν είχε ασχοληθεί κανένας μαζί σου. Όπως συνέβη και με τη Βούλα Παπαχρήστου, με την οποίαν ασχοληθήκαμε όταν την απέκλεισαν από την ελληνική ολυμπιακή ομάδα λόγω...
ενός προσφυέστατου σχολίου της στο twitter. Ξέρεις, ενός σχολίου εφάμιλλου του «Είμαι Πόντιος, αλλά κάνω θεραπεία».


Αν, όμως, ήσουν ποδοσφαιριστής ή καλαθοσφαιριστής, είμαι βέβαιος ότι θα σε είχαν ανακαλύψει οι scouters των ελληνικών ομάδων [όπως τον Πίου που λέει η μη ρατσιστική διαφήμιση] για να σε εντάξουν στο δυναμικό τους έναντι παχυλής αμοιβής, την οποία αυτοί θα έβγαζαν στο πολλαπλάσιο από τη συμμετοχή σου στους αγώνες των ομάδων τους. Και τότε ίσως σκεφτόσουν να ενδυθείς και τα χρώματα της εθνικής μας ομάδος, όπως έχει συμβεί και εξακολουθεί να συμβαίνει με τόσους ελληνικής καταγωγής ποδοσφαιριστές και καλαθοσφαιριστές που γεννήθηκαν, σπούδασαν και ανδρώθηκαν εκτός Ελλάδος.

Εικάζω βασίμως ότι κάποιος αδαής σε ρώτησε αν θα αφιερώσεις το μετάλλιό σου στην Ελλάδα λόγω της ελληνικής καταγωγής σου. Δεν σκέφτηκε ο ερωτήσας ότι γεννήθηκες, σπούδασες και ανδρώθηκες στη Γερμανία με τα χρώματα της οποίας αγωνίσθηκες στους Ολυμπιακούς, οπότε θα ήταν τουλάχιστον ηλίθιο από μέρους σου να αφιερώσεις το μετάλλιο σε οποιανδήποτε άλλο εκτός από τη Γερμανία και την οικογένειά σου. Κι έτσι, βαφτίστηκες ούτε λίγο ούτε πολύ «γενίτσαρος».

Επειδή είσαι μικρός και δεν έχεις τις αναγκαίες παραστάσεις και πληροφορίες, εγώ θα σου πω ότι όλοι αυτοί που σου την «έπεσαν» δεν έτυχε να ακούσουν Έλληνες επιστήμονες που διαπρέπουν στο εξωτερικό, αλλά δεν είναι ευπρόσδεκτοι στην Ελλάδα, όπως έτυχε αρκετές φορές να ακούσω σε ραδιοφωνικές [ποτέ τηλεοπτικές] εκπομπές. Έτυχε, λοιπόν, να ακούσω ελληνόπουλα να λένε ότι παρουσίασαν μία ιδέα στους εδώ πανεπιστημιακούς φορείς, οι οποίοι τους απήντησαν «Στο εξωτερικό ίσως βρεθεί κάποιος να χρηματοδοτήσει τις έρευνές σου». Πήραν των ομματιών τους, πήγαν στο εξωτερικό και διέπρεψαν. Γιατί δεν ασχολήθηκε κανείς με αυτά τα ελληνόπουλα και να τους αποκαλέσει γενίτσαρους, επειδή αφιερώνουν το επιστημονικό τους έργο σ αυτούς που τους έδωσαν τη δυνατότητα να το αναπτύξουν και το προβάλουν;

Συ, όμως, βρέθηκες αναπάντεχα στο προσκήνιο, επειδή οι ξεπουλημένοι Ολυμπιακοί πουλάνε. Και τότε έκανες το λάθος να πεις όλα τα σωστά που είπες με όχι σωστό τρόπο.

Είπες «Η Ελλάδα ποτέ δεν μου προσέφερε τίποτα. Ούτε ένα τηλέφωνο δεν με πήρε ποτέ ένας υπεύθυνος για τις κατά καιρούς επιτυχίες μου. Δεν με διεκδίκησε κανείς. Δεν βοήθησε την οικογένειά μου, η οποία μετανάστευσε για να μπορέσει να με μεγαλώσει σωστά».

Ενώ θα έπρεπε να πεις: «Οι γονείς μου κατάγονται από την ακριτική Θράκη. Ξέρετε, την περιοχή, την οποία προσπαθούν να εκτουρκίσουν οι διάφοροι πράκτορες ξένων συμφερόντων. Την περιοχή που «προσπάθησαν» να αναζωογονήσουν οι έλληνες πολιτικοί με την παροχή χιλιάδων κινήτρων και δισεκατομμυρίων δραχμών σε επιδοτήσεις και εξευτελιστικά χαμηλότοκα δάνεια, με αποτέλεσμα να καταλήξουν οι επιδοτήσεις στα θυλάκια των επιχειρηματιών που έφτιαξαν μία παράγκα και εξαφανίστηκαν μετατρέποντας και τα δανεικά σε αγύριστα. Έτσι, οι γονείς μου αναγκάστηκαν να μεταναστεύουν εκ συγκυρίας αντί στην Αθήνα στη Γερμανία, όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα. Ίσως και να μην είχαν τις κατάλληλες προσβάσεις για να διορισθούν στο Δημόσιο».

Είπες στη συνέχεια, αν έχουν αποδοθεί σωστά αυτά που είπες, ότι: «Αντίθετα, η Γερμανία με ανακάλυψε, με ανέδειξε, μου έδωσε όλα τα εφόδια για να αναπτυχθώ αθλητικά. Η Γερμανία με δέχθηκε και με αποδέχθηκε, αυτή με έκανε αυτό που είμαι. Εκεί μένω, εκεί μεγάλωσα και μεγαλώνω, εκεί έβγαλα σχολείο, εκεί προπονούμαι καθημερινά. Μου παρείχαν προπονητή και ασφάλεια, μου εξασφάλισαν και το επαγγελματικό μου μέλλον εξαιτίας των αθλητικών επιτυχιών μου. Τον Σεπτέμβριο θα διοριστώ και επισήμως στην Αστυνομία και όταν με το καλό σταματήσω τους αγώνες, ξέρω ότι θα έχω μια σταθερή δουλειά».

Ενώ έπρεπε να πεις: «Όταν η Γερμανία μού προσέφερε τόσα χρόνια τη δυνατότητα να αθλούμαι και να φτάσω να κάνω πρωταθλητισμό, δεν θα ήμουν αγνώμων, αν έλεγα ότι εγώ θα αγωνισθώ με τα ελληνικά χρώματα, ώστε να καρπωθεί η Ελλάδα τα χρήματα και τους κόπους που επένδυσε σ εμένα η Γερμανία, ή ότι αφιερώνω τώρα το μετάλλιό μου στην Ελλάδα; Η Γερμανία, μάλιστα, μου εξασφάλισε το επαγγελματικό μου μέλλον, ενώ ακούω ότι στην Ελλάδα υπάρχουν πολλές φωνές διαμαρτυρίας για τα αξιώματα που έχουν απονεμηθεί στους ολυμπιονίκες σας. Ακουσα ότι τιμής ένεκεν οι ολυμπιονίκες στην Ελλάδα γίνονται ταγματάρχες, πλωτάρχες και επισμηναγοί, ώστε να εισπράττουν τον αντίστοιχο μισθό εις επιβράβευση, πράγμα που έχει προκαλέσει αντιδράσεις επειδή δήθεν αυτοί οι ολυμπιονίκες εισπράττουν τον μισθό τους χωρίς να εργάζονται. Γνωρίζουν άραγε η Πατουλίδου και ο Δήμας από στρατό για να προσφέρουν τις ανάλογες υπηρεσίες; Ή θέλετε να γίνουν
απλοί γραφιάδες και διεκπεραιωτές εγγράφων υποβιβαζόμενοι στα μάτια όλου του λαού; Όταν τη δεκαετία του ΄50 και του ΄60 όλοι οι ερασιτέχνες τότε ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού διορίζονταν στον ΟΤΕ και στη ΔΕΗ, εργάζονταν ή προπονούνταν εν ώρα εργασίας;».

Και κατέληξες Σιδέρη με την αποστροφή: «Πάνω από όλα νιώθω Γερμανός. Μπορεί να μην αρέσει, αλλά αυτή είναι η αλήθεια».

Ενώ έπρεπε να πεις: «Η Ελλάδα είναι γεμάτη από πολιτικούς και επιχειρηματίες που νοιώθουν ο,τιδήποτε άλλο εκτός από Έλληνες. Βρίθει από πολίτες που έφεραν τα λεφτά τους στη Γερμανία και σε άλλες χώρες σε μία δύσκολη στιγμή για την Ελλάδα, επειδή δεν έχουν εμπιστοσύνη στο ελληνικό κράτος και στους πολιτικούς του. Εγώ γιατί θα πρέπει να νοιώθω Έλληνας, όταν έχω γαλουχηθεί με τις αξίες των Γερμανών, οι οποίες μπορεί να μη σας αρέσουν, αλλά αυτές είναι και τίποτε δεν μπορεί να αλλάξει αυτό; Ας μην ξεχνάμε ότι οι ίδιοι οι Έλληνες με τις πράξεις τους αφ ενός έδιωξαν τους γονείς μου από την πατρίδα αφ ετέρου συνεχίζουν να διώχνουν δεκάδες χιλιάδων νέων Ελλήνων από την πατρίδα».

Κι αν κάποιος σε ρωτήσει ποτέ γιατί, αφού νοιώθεις Γερμανός, δεν απαρνιέσαι την ελληνική ιθαγένεια, την οποίαν έχεις αυτοδικαίως εκ γενετής, να τους πεις «Ποτέ δεν απαρνήθηκα την ελληνική καταγωγή μου. Θα απαρνηθώ, όμως, την ελληνική ιθαγένεια, μόλις την αφαιρέσετε από όλους αυτούς που ξέσκισαν την Ελλάδα, επειδή τότε θα ξέρω ότι η χώρα που γέννησε τη Δημοκρατία, τον πολιτισμό και τους Ολυμπιακούς αγώνες απαιτεί να υπάρχει πραγματικός ψυχικός δεσμός κάθε ανθρώπου με την Ελλάδα, προκειμένου αυτός να φέρει την ελληνική ιθαγένεια και να είναι υπερήφανος γι αυτήν».

Σωτήριος Καλαμίτσης

Στο Found.gr μπορείτε να βλέπετε καθημερινά μαζεμένες όλες τις
προσφορές όλων των site προσφορών. Με ένα κλικ τις έχετε μπροστά σας!
athina.tv
Blog Widget by LinkWithin

1 σχόλιο:

  1. Γιατι πρεπει να νοιωθει καποιος ντε και καλα Ελληνας αυτο δεν μπορω να το καταλαβω. Ο ανθρωπος γεννηθηκε στην Ελλαδα οχι απο επιλογη του και αισθανεται Γερμανος 100%. Με γεια του και με χαρα του εμεις παμε παρακατω. Ασε που με καθε ερωτηση ενισχυουμε και προβαλλουμε τον ανθελληνισμο του. Ειναι κατι σαν εκδικηση δηλαδη που του προσφερουμε. Παμε παρακατω

    ΑπάντησηΔιαγραφή