Ετικέτες

Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

"Ήθελα να βάλω τέλος στη ζωή μου" - Ποιος μεγάλος καλλιτέχνης Έλληνας το δήλωσε;


Έχουμε ακούσει πολλές τέτοιες δηλώσεις από "μεγάλους" ανθρώπους που ασχολούνται κυρίως με την τέχνη και άλλο ένα όνομα προστίθεται στη λίστα.Ο λόγος για το... 



σκηνοθέτη Γιάννη Σμαραγδή ο οποίος εξέθεσε τις σκέψεις που περνούσαν από το μυαλό του, όταν ήταν φοιτητής στο Παρίσι:




"Όταν σπούδαζα στο Παρίσι., είχα φτάσει ένα βήμα πριν τον θάνατο. Η γυναίκα μου το είχε καταλάβει και με παρακολουθούσε συνεχώς. Είχα φτάσει ένα σκαλοπάτι από το να κάνω την απονενοημένη πράξη να φύγω. Είχα κάνει μια ταινία μεγάλου μήκους που δεν πήγε καλά. Εκεί θεώρησα ότι δεν έχω λόγο να υπάρχω


συνέχεια παρακάτω...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Προσφορές~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-> Πλήρης βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου (μέσα-έξω) με ατμό, απολύμανση αγωγών κλιματισμού και κέρωμα, μόνο 33€

-> Κουπόνι 8€ για έκπτωση 38% για τετραήμερα οδική εκδρομή στο Μπάνσκο με διαμονή, πρωινό και δείπνο καθημερινά στο Antoaneta Hotel, τελικής αξίας 149€

-> Φυσικό lifting μόνο με 19€, για μια συνεδρία με ραδιοσυχνότητες RF σε συνδυασμό με μη ενέσιμο Υαλουρονικό Οξύ σε μορφή Serum, αρχικής αξίας 150€
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
συνέχεια...

Ζούσα τότε με το εγώ μου. Είχα έναν εφιάλτη. Έβλεπα συνεχώς στον ύπνο μου ότι έπεφτα από ψηλά. Ήμουν στον πύργο του Άιφελ έπεφτα κάτω και ουσιαστικά ανέβαινε η γη κατά επάνω μου. Η γυναίκα μου με βοήθησε να το ξεπεράσω. Τώρα που μιλάμε ξέρω πια ότι δεν υπάρχει θάνατος, Είναι ο κύκλος της ζωής, ο κύκλος των βασάνων και το δώρο. Το αιώνιο είναι η ψυχή που είναι το φως του Θεού που έχουμε μέσα μας!“




Σ'αρέσουν οι φθηνές αγορές; Στο iLikeDeals.gr θα βρεις τις καλύτερες προσφορές!









Πηγή:

athensbar.gr
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου