Ετικέτες

Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

«Είμαστε μπουρδέλο με κακές πόρνες»


Για το τεράστιο ρίσκο του να ανεβάζεις αυτό τον καιρό την δική σου παράσταση μίλησε στην Real News ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης.



«Δεν είναι εύκολο. Κάνω τον σταυρό μου που έχω κόσμο και το θεωρώ τιμή μου που έρχονται, μιας και πλέον το κοινό δεν πηγαίνει συχνά θέατρο. Έχουμε κατεβάσει το εισιτήριο, αλλά από την άλλη, το κράτος θα μου αυξήσει την ΦΠΑ κι έτσι είναι σαν να έχω ήδη υπογράψει ότι δεν είμαι καλός επιχειρηματίας και θα κλείσω το μαγαζί μου». Αυτό δήλωσε ο ταλαντούχος πρωταγωνιστής στην εφημερίδα Real News


συνέχεια παρακάτω...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Προσφορές~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-> Πλήρης βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου (μέσα-έξω) με ατμό, απολύμανση αγωγών κλιματισμού και κέρωμα, μόνο 33€

-> Κουπόνι 8€ για έκπτωση 38% για τετραήμερα οδική εκδρομή στο Μπάνσκο με διαμονή, πρωινό και δείπνο καθημερινά στο Antoaneta Hotel, τελικής αξίας 149€

-> Φυσικό lifting μόνο με 19€, για μια συνεδρία με ραδιοσυχνότητες RF σε συνδυασμό με μη ενέσιμο Υαλουρονικό Οξύ σε μορφή Serum, αρχικής αξίας 150€
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
συνέχεια...

Συμπληρώνοντας «Ήδη ξέρω ότι δεν δουλεύω για να κερδίσω κάτι, αλλά για να πληρώνω. Το μόνο που θα καταλάβαινα είναι να κόψουν ένα ποσοστό οι τράπεζες για να αναπνεύσουμε. Είμαστε η μόνη χώρα που δανειστήκαμε ως κράτος για να βοηθήσουμε τις τράπεζες. Δεν είναι χώρα αυτή, είναι ένα μεγάλο μπουρδέλο με πολύ κακές πόρνες».





Σ'αρέσουν οι φθηνές αγορές; Στο iLikeDeals.gr θα βρεις τις καλύτερες προσφορές!









Πηγή:

iefimerida.gr
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου