Ετικέτες

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Μίλτος ...Στημένος! Ξεπουλημένος;


Η ρετρό ιστορία αυτής της Τρίτης θα είναι λίγο ρετρό και πολύ ιστορία. Μια μεγάλη ιστορία, ίσαμε ένα μυθιστόρημα! Ο Μίλτος ο Νταλικέρης παρουσιάζει...



Λοιπόν, το έβγαλα το βιβλίο. Τόσα χρόνια το συζητάγαμε, πλέον είναι μια πραγματικότητα που σιγά σιγά -ανάλογα τα κέφια και τις υποχρεώσεις του κεντρικού διανομέα- κάνει την εμφάνισή της στα βιβλιοπωλεία της χώρας, αλλά και στο ίντερνετ.




Πιθανότατα για την εκδοτική (πρώτη φορά θα χρησιμοποιήσω και αγγλικούς χαρακτήρες στη στήλη -MVPublications- για να τα έχω καλά με τους εκδότες) και τον τίτλο («Είναι στημένο», με προφανείς «συνδέσεις» αλλά καθόλου προφανές περιεχόμενο) θα έχετε ενημερωθεί, είτε από κάποιες σχετικές δημοσιεύσεις στην γκαζέτα και σε άλλα σάιτ, είτε από την ...ιστιοσανίδα μου στο φέισμπουκ (με προδημοσίευση των δύο πρώτων κεφαλαίων). Όσοι είστε φίλοι, δηλαδή. Αν δεν είστε, δείξτε μου τον φίλο σας, να σας πω ποιοι είστε...


συνέχεια παρακάτω...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Προσφορές~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-> Μόνο 30€ για ένα ετήσιο πρόγραμμα οριστικής αποτρίχωσης, με IPL Laser τελευταίας γενιάς

-> Ανδρικό κούρεμα, μαζί με λούσιμο και styling μαλλιών μόνο με 6€

-> Μοναδική προσφορά για να αυξήσετε άμεσα τις πωλήσεις και την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας μόνο από 10€
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
συνέχεια...

Επί της ουσίας και χωρίς να αναλωθώ σε όσα πιθανότατα έχετε ήδη διαβάσει ή μπορείτε να διαβάσετε για το περιεχόμενο, μέσα από τις σχετικές δημοσιεύσεις... Πρόκειται για ένα αστυνομικό μυθιστόρημα με αφετηρία το ελληνικό ποδόσφαιρο και διαδρομή των Ελλάδα των ημερών μας. Τον προορισμό δεν θα τον αποκαλύψω. Μπάλα, πάντως, παίζεται μόνο για ...δύο (αρ. 2) λεπτά, στο πρώτο κεφάλαιο. Μετά αρχίζει η πλοκή, η οποία διαδραματίζεται σε συνολικά πέντε μέρες, τη Μεγάλη Εβδομάδα του 2011. Πασχαλινή υπόθεση που εκδίδεται Χριστουγεννιάτικα. Τρέχα γύρευε είμαι, ειδικά στα θρησκευτικά...




Σε κάθε περίπτωση είναι μια σύγχρονη ιστορία και τώρα θα αναρωτιέστε πού κολλάνε τα περί «ρετρό», που έγραφα στο ξεκίνημα του θέματος. Στους ήρωες, απαντώ! Είναι δικοί μας, οι γνωστοί μας ήρωες, η παλιοπαρέα της δεκαετίας του ΄80 που μας κρατάει συντροφιά κάθε Τρίτη εδώ και μερικά χρόνια. Οι μικροί ήρωες που μεγάλωσαν.




Ο υπογράφων Μίλτος, κουρασμένος, άρρωστος κι ερωτευμένος.
Ο Παππούς, υπουργός πια (και όχι πολύ μακριά από την πραγματικότητα - ευτυχώς για την ώρα δεν μπορώ να του καταλογίσω τίποτα από όσα περνάμε ως Ελλάδα).
Ο Πέτρος ο Αρμένης. Πατέρας ποδοσφαιριστή και πάντα έτοιμος για καρπαζιές.
Και φυσικά ...ο αγαπημένος Φώτης της στήλης και των παιδικών μας χρόνων, που παραμένει στους παιδικούς μας χρόνους ακόμα και τώρα που μεγάλωσε.




Το γεγονός ότι ο Πέτρος κι ο Παππούς παντρεύτηκαν νέοι, μου έφερε στο μυαλό μια μικρή ρετρό ιστορία από εκείνα τα χρόνια με τους «κοντινούς» γάμους των άλλων δύο. Πέρασα ένα μεσημέρι από το σπίτι του Φώτη και -εννοείται- κοιμόταν. «Πώς να μην κοιμάται;», αναρωτήθηκε η μάνα του όταν μου άνοιξε. «Στις 8 το πρωί μαζεύτηκε». Παιδί της νύχτας ο Φώτης, δεν ήταν έκπληξη. Μέχρι να σηκωθεί και να πλυθεί, η μάνα του προσφέρθηκε «να σου ψήσω έναν καφέ», όχι για να μου ψήσει έναν καφέ, αλλά για να «ψήσει» εμένα, όπως κάνουν όλες οι μανάδες με ανύπαντρους γιους που ξενυχτάνε.




«Εσείς να δω πότε θα παντρευτείτε», μου είπε με νόημα μόλις άφησε μπροστά μου έναν βαρύ γλυκό. Εγώ έπινα πάντα σκέτο, αλλά δεν με ρώτησε. Είπαμε, δεν ήθελε να μου ψήσει καφέ. «Δεν μπορείς να το κάνεις και παραγγελία, κυρα-Γιώργαινα», της απάντησα και προσπάθησανα το αφήσω ακόμα πιο «φλου» ανακατεύοντας στα λόγια μου τη μοίρα και το ριζικό: «Τυχερά είναι αυτά»!




Εννοείται πως ετοιμάστηκε να καταθέσει τις διαφωνίες της, αλλά τότε με έσωσε η μπάσα φωνή του αγουροξυπνημένου Φώτη: «Τι τα σκαλίζεις, ρε μάνα; Τυχερά είναι λέει ο άνθρωπος. Κι έχει δίκιο. Τυχερά είναι κι εμείς είμαστε τυχεροί. Τι να κάνουμε;». Λήξις! Η μάνα του δεν μπορούσε να γυρίσει κουβέντα στον Φώτη. Τι να του έλεγε; Να γίνει άτυχος;




Άτυχος είναι στο βιβλίο. Άτυχος για τα δεδομένα του. Αλλά επ΄ αυτού δεν μπορώ να αποκαλύψω περισσότερα. Οι τέσσερίς μας, ο Μίλτος, ο Φώτης, ο Παππούς κι ο Πέτρος, πρωταγωνιστούμε σε μια μυστήρια ιστορία, στην οποία εμπλέκονται μεγαλοπαράγοντες του ποδοσφαίρου (όλο και κάποιοι θα σας έρθουν στο μυαλό), πολιτικοί (από αυτούς να δείτε πόσοι θα σας έρθουν στο μυαλό και θα σας καθίσουν στο στομάχι), κλέφτες, αστυνόμοι, γκάνγκστερ, τζογαδόροι και ...η Αλεξάνδρα. Γι΄ αυτήν δεν έχω γράψει ποτέ στη στήλη. Καιρός να γνωρίσετε τη γραμματέα των ονείρων σας!




Μέχρι να διαβάσετε το μυθιστόρημα «Είναι στημένο», να γνωρίσετε την Αλεξάνδρα και να μου γράψετε την άποψή σας, εγώ, ο Μίλτος, να ΄μαι καλά...








Υ.Γ. Το μυθιστόρημα του Χρήστου Ελευθερίου, «Είναι στημένο», κυκλοφορεί από τις εκδόσεις MVPublications.  





Σ'αρέσουν οι φθηνές αγορές; Στο iLikeDeals.gr θα βρεις τις καλύτερες προσφορές!









Πηγή:

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου