Ετικέτες

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

«Αποδείχθηκε ότι μου πήρε τη θέση η Σπυροπούλου»



Καλεσμένη του Γιώργου Σατσίδη στο «Movies & Stars» του ΜΤV Greece η Ευαγγελία Αραβανή μίλησε πρώτη φορά για όλα.Η Ευαγγελία Αραβανή ξεκινά εκπομπή στο ΜΤV, παρουσιάζοντας την καθημερινή εκπομπή «Greeklips». Λίγο πριν την πρεμιέρα της μίλησε στο Γιώργο Σατσίδη, κάνοντας αποκαλυπτικές δηλώσεις για την αποχώρησή της από τον Alpha.



«Δε σου κρύβω ότι το πρώτο διάστημα μετά την αποχώρησή μου από τον Alpha και στεναχωρήθηκα και πικράθηκα γιατί ήταν ξαφνικό και συνέβη σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα» δήλωσε για την ξαφνική αποχώρησή της από το “Μες στην Καλή Χαρά” μετά από μόλις 3 Σαββατοκύριακα και συνέχισε: «Είχα περάσει από δοκιμαστικό, οπότε όταν σου λένε ξαφνικά ότι δεν θα συνεχίσουμε μαζί, εγώ αυτό που ρώτησα ήταν εάν έκανα κάτι εγώ ή εάν έχετε κάποιο παράπονο για τη δουλειά μου και γι' αυτό πρέπει να αποχωρήσω. Ικανοποιήθηκα όταν μου είπαν ότι δεν έχουν κάτι με εμένα και με τη δουλειά μου αλλά επειδή η δομή της εκπομπής δεν "σηκώνει" να είναι στον καναπέ έξι άτομα, πρέπει να γίνει όπως ήταν πριν.


συνέχεια παρακάτω...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Προσφορές~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-> Παρακολούθησε όχι 1, ούτε 2, αλλά 37 διαφορετικά σεμινάρια με σημαντική έκπτωση, με την αγορά κουπονιού 37€

-> Μάθε να φτιάχνεις ιστοσελίδες(joomla) και e-shop(VirtueMart), μέσα από έναν κύκλο μαθημάτων, μόλις με 99€

-> Πακέτο για 4ήμερα ταξίδι στο Παρίσι, με πληρωμένα τα εισιτήρια μετ' επιστροφής και διαμονή σε ξενοδοχείο 4 αστέρων, μόνο από 325€
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
συνέχεια...

Στην πορεία αποδείχτηκε ότι μου πήρε τη θέση η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου. Τώρα γιατί κράτησαν την Κωνσταντίνα και όχι εμένα δεν μπορώ να το ξέρω διότι ήταν απόφαση της διοίκησης του καναλιού".




Όσον αφορά στη σχέση της με την Κωνσταντίνα ξεκαθαρίζει: "Αν τη συναντήσω έξω, θα της μιλήσω. Δεν μου έκανε κάτι η κοπέλα. Εντάξει, έχασα τη θέση μου αλλά δεν φταίει η Κωνσταντίνα γι' αυτό».

Σ'αρέσουν οι φθηνές αγορές; Στο iLikeDeals.gr θα βρεις τις καλύτερες προσφορές!









Πηγή: faysbook.gr

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου