
«Το σποτ δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μήνυμα κοινωνικού χαρακτήρα» απεφάνθη το Συμβούλιο
Όπως καταγγέλλει η επιτροπή διοργάνωσης του Φεστιβάλ Υπερηφάνειας (Gay Pride) το ΕΣΡ απέρριψε το αίτημά τους να μεταδοθεί ως κοινωνικό μήνυμα, η διαφήμισή του από τους τηλεοπτικούς σταθμούς. Όπως αναφέρεται στην απόφαση το σποτ "δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μήνυμα κοινωνικού χαρακτήρα".
Ανεπισήμως, σύμφωνα με τις καταγγελίες, ως αιτιολογία εκπρόσωποι του ΕΣΡ δήλωσαν ότι το αίτημα δεν έγινε δεκτό επειδή περιείχε μια σκηνή ενός φιλιού ανάμεσα σε δύο γυναίκες. Πάντως εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο πρόεδρος του ΕΣΡ κ. Ι. Λασκαρίδης δεν ενημέρωσε τους δημοσιογράφους γι’ αυτή την απόφαση της Ολομέλειας την περασμένη Τρίτη.
συνέχεια παρακάτω...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Προσφορές~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-> Κατασκευή ιστοσελίδας μόνο με 99€, με ΔΩΡΟ το hosting αξίας 80€ και κουπόνι Google AdWords αξίας 75€!
-> Δημιουργία 1 Διαγωνισμού στο Facebook για την προσωπική ή εταιρική σας σελίδα με 49€ και δώρο ένας ακόμα Διαγωνισμός
-> Ετήσιο πρόγραμμα οριστικής αποτρίχωσης μόλις με 30€, από 350, στο Περιστέρι
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
συνέχεια...
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες καταγγελίες, η διεύθυνση της εταιρείας «ΣΤΑΣΥ» που διαχειρίζεται το Μετρό δεν δέχτηκε να αναρτήσει διαφημιστικές αφίσες για το Φεστιβάλ. Μάλιστα όπως αναφέρουν οι διοργανωτές του Φεστιβάλ ήσαν διατεθειμένοι να πληρώσουν αδρά για τις διαφημίσεις αυτές.
«Πρόκειται για μια ακόμα απόδειξη της βαθιάς ομοφοβίας που επικρατεί στην Ελλάδα» δήλωσε στο ΒΗΜΑ η κυρία Αντρέα Γκίλμπερτ, μέλος της επιτροπής διοργάνωσης του Gay Pride.«Δεν θέλουμε ανοχή, θέλουμε αποδοχή», συμπλήρωσε.
Σ'αρέσουν οι φθηνές αγορές; Στο iLikeDeals.gr θα βρεις τις καλύτερες προσφορές!
Πηγή: tovima.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου