Ετικέτες

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Η συγκινητική διαφήμιση που κέρδισε το βραβείο στις Κάννες: Το like δεν βοηθά, γίνε εθελοντής



Το «''Like'' δεν βοηθά». Eτσι τιτλοφορείται η διαφημιστική καμπάνια εταιρείας της Σιγκαπούρης που δημιουργήθηκε για λογαριασμό μιας εθελοντικής οργάνωσης αρωγής σε περιπτώσεις καταστροφών και κέρδισε το «Χρυσό Λιοντάρι» στην κατηγορία Τύπος του Φεστιβάλ των Καννών.



Οι εικόνες από τις οποίες αποτελείται η καμπάνια απεικονίζουν τρία διαφορετικά είδη καταστροφών (πλημμύρες, πόλεμος και σεισμός) και πλαισιώνονται από χέρια που κάνουν τη χαρακτηριστική κίνηση του «Like» από το Facebook. Λίγο πιο κάτω υπάρχει η προτροπή: «Γίνε εθελοντής. Σώσε μια ζωή!».

Το μήνυμα που προσπαθεί να περάσει η καμπάνια είναι ότι τα εικονικά πράγματα δεν μετράνε στην πραγματική ζωή. Ακόμη και ένα δισ. «Like» στο Facebook δεν πρόκειται να βοηθήσει όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα στην καθημερινή τους ζωή. Αντιθέτως το να γίνεις εθελοντής μπορεί να βοηθήσει πολλούς συνανθρώπους σου που το έχουν ανάγκη.


συνέχεια παρακάτω...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Προσφορές~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-> Κατασκευή ιστοσελίδας μόνο με 99€, με ΔΩΡΟ το hosting αξίας 80€ και κουπόνι Google AdWords αξίας 75€!

-> Δημιουργία 1 Διαγωνισμού στο Facebook για την προσωπική ή εταιρική σας σελίδα με 49€ και δώρο ένας ακόμα Διαγωνισμός

-> Ετήσιο πρόγραμμα οριστικής αποτρίχωσης μόλις με 30€, από 350, στο Περιστέρι
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
συνέχεια...






Σ'αρέσουν οι φθηνές αγορές; Στο iLikeDeals.gr θα βρεις τις καλύτερες προσφορές!









Πηγή: iefimerida.gr

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου