Ετικέτες

Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

Σοκάρει Έλληνας παρουσιαστής: «Ήμουν άστεγος. Το σπίτι μου ήταν ένα παγκάκι»



«Ναι, ήμουν άστεγος! Θεωρούσα βέβαια, ότι ήταν τελείως προσωπικό μου θέμα και δεν το εξομολογήθηκα σε κανέναν.





Ουσιαστικά, όταν έφευγα από την παρέα μου έλεγα: «Πάω στο σπίτι μου». Δεν ανέφερα ποτέ ότι δεν είχα να πληρώσω το ενοίκιο. Το σπίτι μου ήταν ένα παγκάκι»!

Αυτά τα απίστευτα δήλωσε ο Ευθύμης Ζησάκης από τους “ΠΕΔΕΣ” στο περιοδικό “ΕΓΩ”.

Δεν ζήτησε μάλιστα βοήθεια από κανέναν: «Όχι δεν ζήτησα βοήθεια. Μετάνιωσα βέβαια, που δεν το έπραξα. Ίσως αν το είχα κάνει θα ήταν καλύτερα τα πράγματα. Όμως δεν θα είχα πάρει ένα τόσο μεγάλο μάθημα ζωής». Φοβήθηκα. Δεν ήξερα που θα καταλήξει αυτή η κατάσταση, αλλά ένιωθα δυνατός μέσα μου. Συνεχώς μου γεννιόντουσαν ιδέες για το πώς θα μπορούσα να τα καταφέρω. Ήμουν χαρούμενος και γελούσα πολύ».



συνέχεια παρακάτω...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Προσφορές~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-> Κατασκευή ιστοσελίδας μόνο με 99€, με ΔΩΡΟ το hosting αξίας 80€ και κουπόνι Google AdWords αξίας 75€!

-> Δημιουργία 1 Διαγωνισμού στο Facebook για την προσωπική ή εταιρική σας σελίδα με 49€ και δώρο ένας ακόμα Διαγωνισμός

-> Ετήσιο πρόγραμμα οριστικής αποτρίχωσης μόλις με 30€, από 350, στο Περιστέρι
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
συνέχεια...
Μετά από αυτή την περιπέτεια κρατάει βέβαια τα θετικά: «Από αυτή την περιπέτεια κρατώ το ακριβώς επόμενο διάστημα, το οποίο ήταν εξαιρετικά ωραίο στη ζωή μου. Η εμπειρία στην Ιταλία μου απέδειξε ότι δεν υπάρχει τίποτα δεδομένο και πως όλα μπορούν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή. Όταν βρέθηκα σε αυτή την κατάσταση, απέκτησα μυαλό. Αντιλήφθηκα ότι όλα μπορούν να καταρριφθούν μέσα σε λίγα λεπτά».




Σ'αρέσουν οι φθηνές αγορές; Στο iLikeDeals.gr θα βρεις τις καλύτερες προσφορές!









Πηγή:

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου