Ετικέτες

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

«Με παρακολουθούσε 7 μήνες! Μπήκα στο αυτοκίνητο και...»



Η εξομολόγηση πασίγνωστης Ελληνίδας ηθοποιού - «Αγόραζα ένα γεύμα από γνωστή αλυσίδα fast food και το μοίραζα σε μερίδες για να μου φτάσει όλη την ημέρα»





Η Κατερίνα Τσάβαλου μιλάει στο περιοδικό εγώ και τον Γιάννη Βίτσα για τις δύσκολες περιόδους που έχει βιώσει, αλλά και για τη στιγμή που κινδύνεψε η ίδια της η ζωή.

Οι οικονομικές δυσκολίες

Πέρασα πολύ ζόρικες περιόδους. Το καλοκαίρι δεν ήξερα, για παράδειγμα, πώς θα πληρώσω το ενοίκιό μου. Όταν ξεκινούσα τη δουλειά, αόραζα ένα γεύμα από γνωστή αλυσίδα fast food και το μοίραζα σε μερίδες για να μου φτάσει όλη την ημέρα.

Η κατάθλιψη

Βίωσα όλα τα στάδια της κατάθλιψης, της γκρίνιας, του θυμού. Για τέσσερις μήνες ήμουν σε ένταση. Έκελιναν διάφοροι κύκλοι. Έκανα ψυχοθεραπεία για τέσσερα χρόνια και μου έκανε πολύ καλό. Με βοήθησε να καταλάβω τους δαίμονές μου.



συνέχεια παρακάτω...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Προσφορές~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-> Κατασκευή ιστοσελίδας μόνο με 99€, με ΔΩΡΟ το hosting αξίας 80€ και κουπόνι Google AdWords αξίας 75€!

-> Δημιουργία 1 Διαγωνισμού στο Facebook για την προσωπική ή εταιρική σας σελίδα με 49€ και δώρο ένας ακόμα Διαγωνισμός

-> Ετήσιο πρόγραμμα οριστικής αποτρίχωσης μόλις με 30€, από 350, στο Περιστέρι
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
συνέχεια...



Η στιγμή που κινδύνεψε η ζωή της από έναν ψυχοπαθή θαυμαστή

Άρχικά μου έστελνε μηνύματα στο Facebook, μέχρι που τον μπλόκαρα. Πριν από λίγο διάστημα στακόταν έξω από το θέατρο. Μπήκα στο αυτοκίνητο με ένα συνεργάτη μου για να με πάει μέχρι ένα σημείο παρακάτω. Εκείνος έγινε βίαιος. Άρχισε να χτυπά το αυτοκίνητο. Ευτυχώς, έρχονταν από την άλλη πλευρά αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ. Ανοίξαμε το παράθυρο, εξηγήσαμε τι συμβαίνει και τον έπιασαν.



Σ'αρέσουν οι φθηνές αγορές; Στο iLikeDeals.gr θα βρεις τις καλύτερες προσφορές!









Πηγή: treloi.gr

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου