Ετικέτες

Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Ελληνίδα ηθοποιός ομολογεί: «Έχω κάνει μπότοξ και θα ξανακάνω. Βοηθάει η ομορφιά»


Η γνωστή ηθοποιός σε πρόσφατη τηλεοπτική της συνέντευξη μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στην εμφάνιση και κατά πόσο αυτή βοηθά έναν ηθοποιό στη δουλειά του.



«Έχω ήδη κάνει μπότοξ παλαιότερα και θα ξανακάνω, δεν έχω τέτοια θέματα. Βοηθάει η ομορφιά στη δική μας δουλειά. Δεν αρκεί ένα πράγμα, είναι συνδυασμός πραγμάτων στη δουλειά μας. Βέβαια, περισσότερο μ’έχει βοηθήσει στη ζωή μου η τύχη. Ακόμη και τώρα νιώθω τυχερή που παρά την κρίση έχω δουλειές» δήλωσε η Τζένη Μπότση στην εκπομπή της Ιωάννας Λίλη «Όλα Καλά».

συνέχεια παρακάτω...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Προσφορές~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-> Κατασκευή ιστοσελίδας μόνο με 99€, με ΔΩΡΟ το hosting αξίας 80€ και κουπόνι Google AdWords αξίας 75€!

-> Android Smartphone Lenovo dual sim, με οθόνη 4'', διπύρηνο επεξεργαστή στα 1.2GHz, FM, WiFi, κάμερα 2 MP & πολλά ακόμα μόνο 89€ μέχρι εξαντλήσεως αποθεμάτων! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
συνέχεια...


Σ'αρέσουν οι φθηνές αγορές; Στο iLikeDeals.gr θα βρεις τις καλύτερες προσφορές!









Πηγή: govastileto.gr

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου