Ετικέτες

Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

ΒΟΜΒΑ από την Τζένη Χειλουδάκη! Είχα ερωτική σχέση με την Κάρλα Μπρούνι! Ετοιμάζει μηνύσεις ο Σαρκοζί;

Σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στην εκπομπή Η Γερμανού Ξανάρχεται, η Τζένη Χειλουδάκη προχώρησε, μεταξύ άλλων, και σε μια αποκάλυψη, που άφησε άφωνη την παρουσιάστρια.


Με αφορμή την ερώτηση της Ναταλίας Γερμανού για το αν το πρώην μοντέλο έχει δεχτεί το φλερτ από γυναίκες, εκείνη απάντησε «Μου έχει τύχει χιλιάδες φορές και έχω υπάρξει στο κρεβάτι με θηλυκά και μου αρέσει πάρα πολύ. Στην Ρώμη, όταν ήμουν, είχα δεσμό με ένα πάρα πολύ γνωστό μοντέλο. Ήμασταν μαζί. Μου αρέσει η γυναίκα, την αγαπώ» και πρόσθεσε αποκαλύπτοντας «Η Κάρλα Μπρούνι είναι».

Η Ναταλία Γερμανού δεν μπόρεσε να κρύψει την έκπληξή της για τα όσα υποστήριξε η Τζένη Χειλουδάκη και ανέφερε με χιούμορ τις… ενδεχόμενες μηνύσεις που μπορεί να προκύψουν από τον νυν σύζυγο της Γαλλίδας, Νικολά Σαρκοζί.

συνέχεια παρακάτω...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Προσφορές~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-> Κατασκευή ιστοσελίδας μόνο με 99€, με ΔΩΡΟ το hosting αξίας 80€ και κουπόνι Google AdWords αξίας 75€!

-> Android Smartphone Lenovo dual sim, με οθόνη 4'', διπύρηνο επεξεργαστή στα 1.2GHz, FM, WiFi, κάμερα 2 MP & πολλά ακόμα μόνο 89€ μέχρι εξαντλήσεως αποθεμάτων! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
συνέχεια...



Σ'αρέσουν οι φθηνές αγορές; Στο iLikeDeals.gr θα βρεις τις καλύτερες προσφορές!









Πηγή:

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου