Ετικέτες

Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

«Έχασα 40 κιλά και κάνω καλύτερο σεξ»

Έλληνας ηθοποιός λέει ότι δεν μπορούσε να δέσει ούτε τα κορδόνια του

Για την απόφασή του να χάσει βάρος μίλησε ο Αντώνης Λουδάρος καλεσμένος στην εκπομπή «Αργά».


«Είχα φτάσει 140 κιλά. Εκεί χτύπησα όλα τα κόκκινα. Κάναμε το "Μια Μέλισσα Τον Αύγουστο". Ερχόταν ένα συνεργείο με της Παναγιάς τα μάτια, γλυκά, αλμυρά, σάντουιτς, ό,τι μπορεί κανείς να φανταστεί και δεν τα άγγιζα! Είχα το δικό μου ψυγείο, που είχα μέσα βραστά αβγά, σάντουιτς, ζαμπόν και τυρί σε περίπτωση που μου λείψει...», διηγήθηκε με χιούμορ ο ηθοποιός.

Ακόμη ο Αντώνης Λουδάρος συμπλήρωσε: «Έχασα 40 κιλά, αλλά όχι με τη μία. Άλλαξε η ποιότητα της ζωής μου. Έχω καλύτερο σεξ, καλύτερο ύπνο, καλύτερα αποτελέσματα ιατρικά – τα τριγλυκερίδια έκαναν πάρτι! Δεν έφτανα να δέσω τα κορδόνια μου. Η κοιλιά ήταν τόσο μεγάλη που δεν έφταναν τα χέρια μου. Νόμιζα ότι είχα κοντά χέρια. Δεν είχα! Μεγάλη κοιλιά είχα, αλλά δεν την έβλεπα».

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μη χάνετε στιγμή και εκμεταλλευτείτε από ολες τις προσφορες που ψάχνουμε και βρίσκουμε για εσάς!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Πηγή:

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου