Ετικέτες

Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Η δήλωση ΣΟΚ του Τρύφωνα Σαμαρά: "Στο στρατό με είχαν…"

Ο Τρύφωνας Σαμαράς, σε συνέντευξή του αποκάλυψε ένα… δυσάρεστο περιστατικό που του συνέβη όταν ήταν φαντάρος.


«Έχω φάει ξύλο στο στρατό. Ήθελα να πάρω άδεια και δεν μου έδιναν.

Ένας φίλος μου μου είπε ότι πρέπει να πάω στο 401 για να πάρω αναρρωτική.

Και επειδή δεν ήμουν άρρωστος μου είπε να μου δώσει ένα χαστούκι.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μη χάνετε στιγμή και εκμεταλλευτείτε από ολες τις προσφορες που ψάχνουμε και βρίσκουμε για εσάς!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Μου έδωσε μια σφαλιάρα και μου πετάχτηκε το σαγόνι έξω. Πήρα 15 μέρες αναρρωτική»…

Στο στρατό με είχαν … χαστουκίσει!

Πηγή:

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου