Ετικέτες

Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

To sex tape της Κατερίνας Στικούδη και η αντίδραση των γονιών της!

Είναι σέxι και το ξέρει. Η Κατερίνα Στικούδη μιλάει για την εικόνα της, για τις σέxι εμφανίσεις...

το sex tape αλλά και πώς αντιδρούν οι γονείς σε όσα κάνει!


«Μου αρέσει να είμαι σέχι, είναι μέρος του εαυτού μου. Αν χρειαστεί να προκαλέσω, θα προκαλέσω μέσα στο πλαίσιο της μουσικής και της δουλειάς. Και η μουσική σου δίνει αυτό το πάτημα. Ποτέ δεν έκανα πράγματα που με πίεζαν και πρέπει να απενοχοποιήσουμε το σέχι. Σέχι μπορεί να είναι μία ωραία εικόνα», λέει η τραγουδίστρια και μοντέλο στο Join Us.

Για τις αντιδράσεις των γονιών της στις σέχι εμφανίσεις της είπε: Τους γονείς μου τους εκπαίδευσα. Όλα είναι θέμα εκπαίδευσης. Είναι μορφωμένοι και έξυπνοι άνθρωποι και ποτέ δεν μου έδειξαν ότι έχουν ανασφάλεια, ότι φοβούνται ή ντρέπονται. Μου λένε «τι γυναικάρα είσαι εσύ». «Βάλε κάτι πάνω σου» μου έλεγαν όταν πιο μικρή γι” αυτό και άργησα να φορέσω μίνι.

Πάντα προετοίμαζα το έδαφος, πχ για μια σέχι φωτογράφιση. Και μου έλεγαν «ό,τι πιστεύεις ότι είναι σωστό και εμείς μαζί σου». Στον μπαμπά μου έλεγα ότι αν σε φέρουν ποτέ σε δύσκολη θέση, απλά μην απαντάς. Γιατί πιστεύω ότι μπορεί να έχει βρεθεί με δεδομένο ότι κάποιοι άνθρωποι είναι κακοπροαίρετοι και εμπαθείς.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μη χάνετε στιγμή και εκμεταλλευτείτε από ολες τις προσφορες που ψάχνουμε και βρίσκουμε για εσάς!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Όσο για την αποκάλυψή της στο Θέμη Γεωργαντά ότι έχει κάνει sεx tape δήλωσε: Έκανα σχολή διότι μετά από εμένα ακολούθησαν και άλλοι. Υπήρξαν 5-6 που το είπαν μετά, έγινε της μόδας. Ήταν κάτι που είπα πάνω σε ένα παιχνίδι και ήμουν αρκετά ειλικρινής. Είναι κάτι που έχει κάνει το 90% του πληθυσμού. Sεx tape είναι όταν τραβάς κάτι με το κινητό σου και το σβήνεις. Μια φορά, πιο παλιά, πιο μικρή.




Πηγή: youweekly.gr

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου