Ετικέτες

Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

ΣΟΚ: Ο 26χρονος που αυτοκτόνησε χθες στο μετρό της Ακρόπολης ήταν ο γιος του...

...διοικητή




του νοσοκομείου "Ελπίς" Θοδωρή Γιάνναρου...

Ο γιος του διοικητή του ΕΛΠΙΣ έχασε τον γιο του χθες με τον χειρότερο τρόπο. Έπεσε στο συρμό του Μετρό στην στάση Ακρόπολη.

Ο 26 χρονος έπασχε από κατάθλιψη και πρόσφατα είχε απολυθεί από την δουλειά του.

Ήταν ο δεύτερος, από τα τρία παλικάρια του διοικητή, ο ευαίσθητος της οικογένειας.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μη χάνετε στιγμή και εκμεταλλευτείτε από ολες τις προσφορες που ψάχνουμε και βρίσκουμε για εσάς!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Συντετριμμένος ο ίδιος πριν από λίγο μου μίλησε για την τραγωδία που βιώνει η οικογένεια του και μου είπε: «Μάγδα μου, έχασα ότι πολυτιμότερο είχα στη ζωή. Έχασα ένα από τα αγγελούδια μου, το παιδί μου που μάζευε χρήματα για να σπουδάσει στο εξωτερικό και που πλέον έχει φύγει από τη ζωή. Έφυγε ο γιος μου, το ευαίσθητο μου παιδί, ένιωθε απογοητευμένος».

Η κηδεία του θα γίνει την Δευτέρα.

Ευχόμαστε στην οικογένεια να έχει δύναμη και κουράγιο αυτή την τόσο πραγματικά δύσκολη ώρα που δεν θέλει να ζήσει κανείς γονιός καμία μάνα, κανένας πατέρας.

Θόδωρε, φίλε μου, κουράγιο.
Μάγδα

Πηγή: magdasblog.gr

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου