Ετικέτες

Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Η σέξι ΟΝΝΕΔίτισσα διευκρινίζει: Στη φωτογραφία δεν είμαι γυμνή, φοράω εσώρουχο (pics)

Τι απαντά σε όσους την επικρίνουν: Αυτή είναι οπισθοδρομική αντιμετώπιση - Απορώ γιατί γίνεται τέτοιος χαμός με τις φωτογραφίες μου στο instagram - Ευρώπη είμαστε, δεν καταλαβαίνω γιατί σοκάρονται, λέει η Έλλη Παπαγγελή.




Η ανάρτηση μιας γυμνής φωτογραφίας στο προσωπικό της προφίλ, είχε ως αποτέλεσμα να πάρει «φωτιά» το διαδίκτυο από τα σχόλια και τις αναδημοσιεύσεις, ενώ παράλληλα προκάλεσε διαφορετικές αντιδράσεις και ποικίλα σχόλια. Ο λόγος για την Έλλη Παπαγγελή, η οποία μέσα από το protothema.gr απαντάει σε εκείνους που την «κράζουν» για την ανάρτηση προκλητικών φωτογραφιών της, ως μέλος της ΝΔ.

«Είμαι μοντέλο και όπως όλα τα μοντέλα παγκοσμίως, έτσι κι εγώ έχω αναρτήσει επαγγελματικές φωτογραφίες στην προσωπική μου σελίδα. Δεν είμαι πολιτικό πρόσωπο. Είμαι μέλος της ΝΔ, αλλά η δουλειά μου είναι το μόντελινγκ. Πέρα από την εκπομπή με θέματα υγείας και ομορφιάς, είμαι και στο πρωινό του Mega και ασχολούμαι με θέματα μόδας. Στη συγκεκριμένη φωτογραφία που δείχνει να είμαι γυμνή και συζητήθηκε ποικιλοτρόπως, να σας πω ότι φοράω εσώρουχο. Η συγκεκριμένη φωτογραφία τραβήχτηκε στα backstage έπειτα από μια επαγγελματική φωτογράφιση για εσώρουχα. Δεν θα απολογηθώ σε εκείνους που δείχνουν να έχουν πρόβλημα μαζί μου. Θα πω μόνο ότι λυπάμαι. Πιστεύω ότι είμαστε Ευρώπη, δεν καταλαβαίνω γιατί σοκάρονται», λέει η Έλλη Παπαγγελή.

Η ίδια δηλώνει απτόητη και οι κατά καιρούς πολιτικές της τοποθετήσεις μέσα από την προσωπική της σελίδα γίνεται γιατί «απλά όλοι έχουμε το δικαίωμα στην κριτική. Διατηρώ χαμηλούς τόνους όσον αφορά στην πολιτική μου δραστηριότητα. Έλαβα μέρος στις τελευταίες περιφερειακές εκλογές, χωρίς αποτέλεσμα, ωστόσο, η ενασχόληση με τα κοινά δεν αποτελεί επάγγελμα. Προηγείται η δουλειά μου και η δημιουργία οικογένειας, γι' αυτό θα ήθελα τα επόμενα δυο χρόνια να έχω κάνει το επόμενο βήμα στην προσωπική μου ζωή. Ακόμα και αν ασχοληθώ ενεργά με την πολιτική έπειτα από 30 χρόνια, πολλοί θα είναι εκείνοι οι οποίοι θα ψάξουν να βρουν σημερινές φωτογραφίες για να με βλάψουν πολιτικά. Είμαι προετοιμασμένη ακόμα και για αυτό. Προς το παρόν, η σελίδα μου είναι επαγγελματική και όχι πολιτική».

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μη χάνετε στιγμή και εκμεταλλευτείτε από ολες τις προσφορες που ψάχνουμε και βρίσκουμε για εσάς!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Πηγή: gazzetta.gr

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου