Ετικέτες

Πέμπτη 6 Αυγούστου 2015

Δείτε τις 15 πιο έξυπνες απαντήσεις όλων των εποχών!

Ρήσεις που έμειναν στην ιστορία. Ετοιμόλογες, έξυπνες απαντήσεις διασήμων που θα σας κάνουν να ξεκαρδιστείτε και να θαυμάσετε την
ευφυία των εμπνευστών τους.

Είτε ως αντίδραση σε προσβολές είτε με πειρακτική απλώς διάθεση οι 15 απαντήσεις που ακολουθούν έμειναν αξέχαστες και μνημονεύονται ακόμη.

Μάλιστα, το«χρυσό» μετάλλιο στην λίστα με τις καλύτερες απαντήσεις ever παίρνουν οι Σπαρτιάτες!


1. Σπάρτη
Βασιλιάς Φίλιππος της Μακεδονίας: Αν κερδίσω αυτόν τον πόλεμο, θα είστε σκλάβοι για πάντα.
Σπαρτιάτες: Αν


2. Dorothy Parker
Μεθυσμένος άντρας: Δεν μπορώ να ανεχτώ τους ηλίθιους
Dorothy Parker: Όπως φαίνεται, η μητέρα σου μπορούσε


3. Stephen Hawking
John Oliver: Έχετε δηλώσει πως πιστεύετε ότι θα μπορούσε να υπάρχει άπειρος αριθμός από παράλληλα σύμπαντα. Αυτό σημαίνει πως υπάρχει κάποιο σύμπαν όπου είμαι πιο έξυπνος από εσάς;
Stephen Hawking: Ναι. Όπως και ένα σύμπαν όπου είσαι αστείος.


4. Mahatma Gandhi
Ρεπόρτερ: Τι πιστεύετε για τον δυτικό πολιτισμό;
Mahatma Gandhi: Πιστεύω πως θα ήταν μια καλή ιδέα


5. John Wilkes
The Earl of Sandwich: Κύριε, δεν γνωρίζω αν θα πεθάνετε στην αγχόνη ή από ευλογιά
John Wilkes: Αυτό, λόρδε μου, εξαρτάται από το αν θα ασπαστώ τις αρχές διακυβέρνησής σου ή τη σύζυγό σου


6. Abraham Lincoln
Η απάντησή του στον Δημοκρατικό Stephen Douglas όταν τον κατηγόρησε ότι είναι διπρόσωπος:
Abraham Lincoln: Αν είχα δύο πρόσωπα, θα φορούσα αυτό;


7. Winston Churchill
George Bernard Shaw: Σας στέλνω δύο εισιτήρια για την πρώτη νύχτα του νέου μου έργου. Να φέρετε έναν φίλο... αν έχετε
Winston Churchill: Δεν μπορώ πιθανότατα να παρακολουθήσω την πρώτη παράσταση. Θα έρθω στη δεύτερη, αν υπάρχει.


8. Edna Ferber
Noel Coward: Edna, σχεδόν μοιάζεις με άντρα
Edna Ferber: Και εσύ


9. Wolfgang Amadeus Mozart
Θαυμαστής: Κύριε Μότσαρτ σκέφτομαι να γράφω συμφωνίες. Έχετε να μου προτείνετε πώς να ξεκινήσω;
Wolfgang Amadeus Mozart: Μια συμφωνία είναι μια πολύ σύνθετη μουσική φόρμα. Ίσως θα έπρεπε να ξεκινήσετε με ορισμένα πιο απλά τραγούδια και να εξελιχθείτε μέχρι να φτάσετε σε μια συμφωνία.
Θαυμαστής: Μα κύριε Μότσαρτ εσείς γράφατε συμφωνίες όταν ήσασταν 8 ετών!
Wolfgang Amadeus Mozart: Ναι, αλλά ποτέ δεν ρώτησα κανέναν για το πώς!


10. Elizabeth Taylor
Elizabeth Taylor: Ορισμένοι από τους κορυφαίους μου άντρες ήταν σκυλιά και άλογα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μη χάνετε στιγμή και εκμεταλλευτείτε από ολες τις προσφορες που ψάχνουμε και βρίσκουμε για εσάς!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

11. Eminem
Ρεπόρτερ: Ορισμένοι λένε πως ο Lil Wayne στάλθηκε από τον Θεό για να διδάξει τους ανθρώπους πώς να ραπάρουν
Eminem: Δεν θυμάμαι να έστειλα κανέναν


12. J.K. Rowling
J.K. Rowling: Το ίντερνετ δεν προσφέρει μόνο ευκαιρίες για μισογυνισμό, ξέρεις. Μπορούν επίσης να αγοραστούν διακριτικά και μεγεθυντές πέους


13. Roger Ebert
Patrick Goldstein: ... μια ταινία που δυστυχώς αγνοήθηκε στα Όσκαρ επειδή προφανώς κανείς δεν προνόησε να δημιουργήσει μια κατηγορία "Best Running Penis Joke Delivered"
Rob Schneider: Ίσως να μην κερδίσατε ένα Pulitzer επειδή δεν είχαν δημιουργήσει μια κατηγορία για τριτοκλασάτο, όχι αστείο, πομπώδη δημοσιογράφο που δεν αναγνωρίστηκε ποτέ από τους συναδέλφους του
Roger Ebert: Εγώ έχω κχω κερδίσει το Pulitzer και μιλώντας με την επίσημη ιδιότητά μου ως νικητή Pulitzer, κύριε Schneider η ταινία σας είναι χάλια


14. Bill Clinton
Η απάντησή του Κλίντον όταν ο Dan Quayle του είπε ότι θα γινόταν "pit bull" για την αμερικανική προεκλογική εκστρατεία του 1992
Bill Clinton: Αυτό ανησύχησε κάθε πυροσβεστικό κρουνό στην Αμερική


15. Groucho Marx
Μιλώντας με διαγωνιζόμενη στο You Bet Your Life, που είχε 10 παιδιά
Διαγωνιζόμενη: Έχω 10 παιδιά, Groucho
Marx: Έχεις 10 παιδιά; Γιατί έχεις τόσα πολλά παιδιά;
Διαγωνιζόμενη: Επειδή αγαπώ τον άντρα μου
Marx: Και εγώ αγαπώ το πούρο μου, αλλά το βγάζω και λίγο από το στόμα μου


Πηγή:

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου