Ετικέτες

Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015

Ελληνίδες celebrities αποκαλύπτουν πότε έκαναν πρώτη φορά σεξ!

Ποια έκανε πρώτη φορά σεξ στα 13 και ποια στα 22 της;


«Ήμουν 14 όταν είχα την πρώτη μου επαφή με έναν άντρα. Θα έλεγα ότι ήταν περίπου 26. Ακούγεται πραγματικά σαν παιδική κακοποίηση, έτσι δεν είναι; Ωστόσο δεν υπήρξα θύμα, απλά το ήθελα. Δεν με ανάγκασε να το κάνω. Δεν θέλω οι άνθρωποι να πιστεύουν ότι κακοποιήθηκα ως παιδί» γράφει η 25χρονη διάσημη ποπ τραγουδίστρια Ρίτα Όρα στην βιογραφία της «Hot Right Now» και έχει γίνει το spicy θέμα των τελευταίων ωρών.

Με αφορμή αυτήν την πικάντική εξομολόγηση, με τον Ήλιο στον Σκορπιό (ζητήματα σεξ) και τον Ερμή σε αντίθεση με τον Ουρανό (αποκαλύψεις) ψάξαμε και βρήκαμε γνωστές γυναίκες της ελληνικής showbiz που μίλησαν για την πρώτη φορά που έκαναν σεξ.

Νατάσσα Καλογρίδη: η γνωστή ηθοποιός αναφερόμενη στην πρώτη της σεξουαλική εμπειρία αποκάλυψε ««Ερωτεύτηκα από την πρώτη δημοτικού. Πρώτη φορά έκανα σεξ στην πρώτη γυμνασίου» δηλαδή όταν ήταν...13.

Ζέτα Δούκα: «Και εγώ στα 15 1/2 μου ξεκίνησα την ερωτική μου ζωή. Και όχι, δεν ήμουν 'ξεπεταγμένη'» είχε δηλώσει η ηθοποιός στον Πέτρο Κωστόπουλο όταν εκείνος ανέφερε ότι αυτή είναι η ηλικία που σύμφωνα με τις έρευνες δραστηριοποιούνται σεξουαλικά τα νέα παιδιά.

Ελεονώρα Μελέτη: στα 17 της έκανε σεξ πρώτη φορά η παρουσιάστρια σύμφωνα με δήλωση της και όπως είπε «Με εκείνο το αγόρι ήμασταν καιρό μαζί και ήταν έξι χρόνια μεγαλύτερος. Με τις εμπειρίες που έχω σήμερα και με αυτά που είδαν τα μάτια μου μετά, μπορώ να σου πω πως σαν εμπειρία ήταν "πιο αδιάφορη πεθαίνεις"».

Ειρήνη Παπαδοπούλου: «Στην Γ' λυκείου έκανα πρώτη φορά έρωτα. Ήταν ο παιδικός μου έρωτας. Ήμασταν μαζί από το γυμνάσιο. Η αλήθεια είναι ότι ήταν κυρίως δική του επιθυμία να ολοκληρώσουμε τη σχέση μας, γιατί εγώ είχα μεγαλώσει με την νοοτροπία ότι αυτό γίνεται μόνο μετά το γάμο» αποκάλυψε πρόσφατα η τραγουδίστρια.

Μπέσυ Μάλφα: σε ηλικία 18 χρονών έχει πει σε συνέντευξή της η ηθοποιός ότι έχασε την παρθενιά της από έναν... καλό φίλο.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μη χάνετε στιγμή και εκμεταλλευτείτε από ολες τις προσφορες που ψάχνουμε και βρίσκουμε για εσάς!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Shaya: έχει παραδεχθεί ότι έκανε σεξ στα 18 της και ότι δεν ήταν καθόλου καλή εμπειρία.

Αντωνία Καλλιμούκου: Και εκείνης η πρώτη φορά ήταν στα 18 της ενώ παραδέχθηκε ότι μετά ήταν αγχωμένη γιατί πίστευε ότι φαινόταν και η μαμά της θα το καταλάβανε.

Ίνα Λαζοπούλου: το απόλυτο sex symbol της δεκαετίας του '90 έχει αποκαλύψει στην τηλεοπτική εκπομπή «Καρντάσιανς» ότι είχε κάνει πρώτη φορά σεξ στα... 19.

Μαίρη Συνατσάκη: για πρώτη φορά έκανε σεξ σε μεγάλη ηλικία και το είπε στη μαμά της για να αρχίσει να πηγαίνει στο γυναικολόγο, έχει πει σε συνέντευξή της η παρουσιάστρια.

Παναγιώτα Βλαντή: έκανε σεξ σε «ώριμη ηλικία» και συγκεκριμένα πάνω από τα 20 της.

Κατερίνα Καινούργιου: η παρουσιάστρια έχει παραδεχτεί ότι «Την πρώτη μου σεξουαλική επαφή την είχα κάπου στα 22. Δεν βιάστηκα να κάνω σεξ. Είμαι παραδοσιακή και πολύ πουριτανή».


Πηγή:

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου