Ετικέτες

Δευτέρα 8 Μαΐου 2017

Φρίκη: “λιώνει” από εκατοντάδες όγκους στο κορμί και το πρόσωπο (βίντεο)

Η εικόνα από το κορμί του 47χρονου Shadot Hossain από το Μπανγκλαντές, σοκάρει στην κυριολεξία, καθώς το κορμί και το πρόσωπο του καλύπτεται από εκατοντάδες όγκους, οι οποίοι μοιάζουν με φουσκάλες και το σώμα του λιώνει στην κυριολεξία.


Ο άτυχος άντρας πάσχει από μια ασθένεια που ονομάζεται νευροϊνωμάτωση, η οποία προκαλεί την ανάπτυξη των μη καρκινικών όγκων που τον εμποδίζουν ακόμα και να τραφεί, ενώ κινδυνεύει να χάσει την όραση του.

Ο ίδιος μιλώντας για το πρόβλημα του λέει, «είναι πολύ δύσκολο να ζω με τέτοιο πόνο. Υποφέρω επειδή έχω και πολύ έντονη φαγούρα στο σώμα και στον λαιμό. Το σώμα μου το νιώθω πολύ βαρύ. Όποιος με βλέπει, αμέσως απομακρύνεται. Τα παιδιά, απλώς φρικάρουν και αρχίζουν να τρέχουν μακριά μου. Δεν μπορώ να πάω έξω, επειδή τα παιδιά με φοβούνται. Με αποκαλούν τέρας.

Δεν ήμουν πάντα σε αυτή την κατάσταση. Ήμουν όμορφος στη νεαρή μου ηλικία. Ο Αμπντουλάχ ούτε καν μου μιλάει πλέον. Καταλαβαίνω γιατί αισθάνεται έτσι. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα για τον γιο ή την οικογένειά μου. Αισθάνομαι πολύ άσχημα, το βράδυ δεν κοιμάμαι γιατί νιώθω φοβισμένος».


Ο Shadot απασχολείτο ως εργάτης, αλλά καθώς η κατάστασή του επιδεινώθηκε, δεν μπορούσε να φέρει εις πέρας απλά καθημερινά καθήκοντα και έπρεπε να εγκαταλείψει τη δουλειά του. Αλλά χωρίς τακτικό εισόδημα δεν μπορεί να αγοράσει φάρμακα ή να κάνει κάποια επέμβαση για να αφαιρέσει τους όγκους.
Όταν ο Shadot είχε αρχίσει να αναπτύσσει όγκους στο σώμα του, ήταν ακόμα σε θέση να διάγει μια φυσιολογική ζωή, «όταν παντρεύτηκα τον Shadot είχε ήδη αυτή την ασθένεια, αλλά δεν υπήρχε μεγάλο πρόβλημα. Τώρα η κατάστασή του είναι πολύ χειρότερη. Σιγά-σιγά οι όγκοι αυξήθηκαν πολύ».


Πηγή:i-eidisi

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου