Ετικέτες

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Ο ποδοσφαιριστής-μέλλοντας γαμπρός-και οι προσκλήσεις σε μοντέλα για όργια σε σουίτες!!!


Είναι από τους πιο αντιπαθείς ποδοσφαιριστές. Δεν το λέω εγώ, όλη η Ελλάδα τον «κράζει» για τον κακό χαρακτήρα του. Εχω ξαναγράψει για τον συγκεκριμένο γιατί γενικότερα νομίζει ότι η γη γυρίζει γύρω από αυτόν και μπορεί να απολαμβάνει οποία γκόμενα του κάνει κέφι.




Μάλιστα πριν λίγο καιρό καλούσε συνεχώς δεσμευμένη Playmate και όταν εκείνη του ξεκαθάρισε ότι δε θέλει να πάει με Κουασιμόδο εκείνος της επιτέθηκε φραστικά. Απωθημένα πολλά το αγόρι. Λογικό!
Έτσι και εγώ επειδή αυτοί οι υπερφίαλοι τύποι μου τη δίνουν, είπα να γράψω σήμερα τα έργα και τις ημέρες του στις αποστολές με την Εθνική ομάδα. Χαρακτηριστικό; Ο τυπάκος τηλεφωνούσε σε μοντέλο-όχι γνωστό-και προσπαθούσε να την πείσει να πάρει μία φίλη της και να κατευθυνθούν προς τη Βουλιαγμένη και τις σουίτες όπου διαμένει με την υπόλοιπη ομάδα. Το τυράκι; » Έλα εδώ, με μια φίλη σου. Δεν θα σας δει κανείς. Θα περάσουμε ωραία οι τρεις μας και αν θέλετε φωνάζω και συμπαίκτη μου». Στο τέλος δε γνωρίζω αν τελικώς τα κορίτσια πήγαν…αυτό που γνωρίζω ωστόσο είναι πώς άλλο πασίγνωστο μοντέλο έχει δει που μένει η αποστολή της Εθνικής και σε τι κρεβάτια κοιμάται!





Στο Found.gr μπορείτε να βλέπετε καθημερινά μαζεμένες όλες τις
προσφορές όλων των site προσφορών. Με ένα κλικ τις έχετε μπροστά σας!
gossip-tv.gr
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου