Ετικέτες

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Η Δούκισσα Νομικού δηλώνει για τον Χρήστο Χολίδη: "Δεν συγχωρούνται όλα τα λάθη"!


"Είμαι σίγουρη ότι θα ακούσω πολλά σχόλια" λέει η όμορφη παρουσιάστρια....



Η Δούκισσα Νομικού, λίγες ημέρες πριν αλλάξει ο χρόνος, έδωσε μια συνέντευξη στο περιοδικό "ΕΓΩ" και αποκάλυψε τι εύχεται να της φέρει το 2013, απαντάει στο ερώτημα αν θέλει να αποκτήσει παιδί, μιλάει για τη σχέση της με το Χρήστο Χολίδη και αποκαλύπτει πως διατηρείται αδύνατη.




Στην ερώτηση της δημοσιογράφου Κατερίνας Μπούσιου, πως προέκυψε η συμμετοχή της στη νέα ταινία του Νίκου Παναγιωτόπουλου, η Δούκισσα Νομικού δήλωσε:




"Εντελώς ξαφνικά, όπως όλα τα υπέροχα πράγματα έχουν συμβεί στη ζωή μου...Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ τον εαυτό μου ηθοποιό. Τώρα αν έχω ταλέντο δεν ξέρω τι να απαντήσω. Θα φανεί στο χειροκρότημα… Είμαι σίγουρη ότι θα ακούσω πολλά σχόλια. Όμως δεν αυτοπροτάθηκα".




Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, η όμορφη παρουσιάστρια, μιλώντας για το σύντροφό της Χρήστο Χολίδη, δήλωσε πως δεν συγκατοικεί μαζί του, τονίζοντας πως: "Δεν ξέρω πως είναι να συγκατοικείς με κάποιον. Δεν το έχω δοκιμάσει. Όταν το δοκιμάσω θα σας πω".


συνέχεια παρακάτω...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Προσφορές~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-> Μόνο 30€ για ένα ετήσιο πρόγραμμα οριστικής αποτρίχωσης, με IPL Laser τελευταίας γενιάς

-> Ανδρικό κούρεμα, μαζί με λούσιμο και styling μαλλιών μόνο με 6€

-> Μοναδική προσφορά για να αυξήσετε άμεσα τις πωλήσεις και την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας μόνο από 10€
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
συνέχεια...

Όταν ρωτήθηκε, ποιο λάθος του συντρόφου της έχει συγχωρήσει, αρνήθηκε να μπεί σε λεπτομέρειες. Αρκέστηκε στο: "Θα μου επιτρέψετε να μην πω κάτι συγκεκριμένο, όμως η άποψη μου είναι ότι δεν συγχωρούνται όλα τα λάθη… Αξίζει όμως να δίνεις ευκαιρίες, όταν υπάρχει διάθεση να αξιοποιηθούν σωστά και από τις δύο πλευρές. Ο πραγματικός έρωτας ναι, μπορεί να κρατήσει για πάντα. Δεν συμβαίνει όμως συχνά. Το βλέπω στους γονείς μου. Είναι μαγικό…".




Όσο για το αν επιθυμεί, μέσα στο 2013 να αποκτήσει ένα παιδί, τόνισε: "Τα παιδιά είναι ευλογία, αλλά πιστεύω πως δεν είναι καιρός ακόμη για να κάνω παιδί".




Για το νέο χρόνο, η παρουσιάστρια ευχήθηκε: "Ελπίζω να μπορέσουμε να ανασάνουμε, ελπίζω να χαμογελάσουμε ξανά. Ελπίζω να τα καταφέρουμε σύντομα. Γιατί θα τα καταφέρουμε, είναι σίγουρο! Δεν θέλω να αλλάξει κάτι στη δική μου ζωή, θέλω να αλλάξει κάτι στη ζωή όλων μας. Να φύγει η μιζέρια και να επιστρέψει η ευτυχία. Καλή χρονιά σε όλους μας".




Τι έχει στερηθεί, για να είναι αδύνατη η Δούκισσα Νομικού; "Δεν το βλέπω σα στέρηση, αλλά σαν τρόπο ζωής. Η γυμναστική και η σωστή διατροφή είναι μέρος της καθημερινότητας μου. Δεν το βλέπω καταναγκαστικά, το απολαμβάνω"

Σ'αρέσουν οι φθηνές αγορές; Στο iLikeDeals.gr θα βρεις τις καλύτερες προσφορές!









Πηγή: mychannel.gr

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου