Ετικέτες

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

«Kαρφιά» Ντόρσεϊ για Σπανούλη!


Ο Τζόι Ντόρσεϊ εξήγησε γιατί έφυγε από το λιμάνι με την αιτία της αποχώρησής του να είναι ένας Έλληνας, φωτογραφίζοντας ουσιαστικά τον αρχηγό του Ολυμπιακού!



Ο 29χρονος σέντερ παραχώρησε συνέντευξη στην τουρκική ιστοσελίδα basketdergrisi.com και ξεκαθάρισε πως όλα τα... προβλήματα άρχισαν έπειτα από ένα φιλικό όπου του ζητήθηκε, από κάποιον μέσα στην ομάδα (σ.σ. δεν λέει ποιον) να δίνει περισσότερη έμφαση στην άμυνα από ό,τι στην επίθεση.



συνέχεια παρακάτω...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Προσφορές~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-> Μόνο 30€ για ένα ετήσιο πρόγραμμα οριστικής αποτρίχωσης, με IPL Laser τελευταίας γενιάς

-> Ανδρικό κούρεμα, μαζί με λούσιμο και styling μαλλιών μόνο με 6€

-> Μοναδική προσφορά για να αυξήσετε άμεσα τις πωλήσεις και την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας μόνο από 10€
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
συνέχεια...


«Πράγματι, όλοι απόρησαν με την απόφασή μου. Την περασμένη σεζόν, είχα αναδειχθεί καλύτερος αμυντικός στην Ελλάδα, ενώ είχα δουλέψει αρκετά για να βελτιώσω το επιθετικό μου κομμάτι. Σε ένα παιχνίδι προετοιμασίας ήρθε κάποιος από την ομάδα μετά το ματς και μου είπε: “Τζόι είμαστε ευχαριστημένοι από αυτό που έκανες, αλλά εμείς θέλουμε άμυνα” και από τότε απογοητεύτηκα», ενώ στη συνέχεια του ζητήθηκε να αποκαλύψει εάν ο «κάποιος» ήταν ο Σπανούλης και με χαμόγελο ανέφερε: «Δεν μπορώ να πω όνομα, αλλά ήταν Έλληνας».




Για το αν είχε κάποια άλλη πρόταση πλην της Γκαζιάντεσπορ, ο πρώην παίκτης των Πρωταθλητών Ευρώπης και Ελλάδος απάντησε πως «τα λεφτά δεν είναι το παν στη ζωή. Η βασική μου φιλοσοφία είναι να περιβάλλομαι από ανθρώπου που μου συμπεριφέρονται καλά», για να καταλήξει: «Εξήγησα την κατάσταση στη μητέρα μου και μετά ήρθε η πρόταση (από την Γκαζιάντεπσπορ). Είπα πως μπορώ να παίξω σε μία ομάδα που έχει περιθώρια βελτίωσης, ενώ αρκετοί φίλοι που είχαν αγωνιστεί στην Τουρκία, μου είπαν πως δεν θα είναι δύσκολο να προσαρμοστώ εδώ».





Σ'αρέσουν οι φθηνές αγορές; Στο iLikeDeals.gr θα βρεις τις καλύτερες προσφορές!









Πηγή: gazzetta.gr

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου