Ετικέτες

Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Ροναλντίνιο: Έκανα σεξ πριν τα ματς της Μπάρτσα


Σε ερωτικές αποκαλύψεις, που αφορούν την προσωπική του ζωή, προχώρησε ο Ροναλντίνιο, σε συνέντευξή του στο Playboy της Βραζιλίας.



"Tην εποχή που ήμουν στη Βραζιλία, πριν από τους αγώνες, έκανα συχνά σεξ πριν αγωνιστώ. Οχι όμως δεν ήταν πρόβλημα αυτό αλλά αντίθετα με ωφελούσε και στον αγωνιστικό χώρο όπου ήμουν πιο ευτυχισμένος.

Είμαι ερωτευμένος εδώ και λίγο καιρό. Στο παρελθόν ήμουν συχνά άπιστος όμως τώρα δεν έχω την παραμικρή προθεση να διαπράξω το ίδιο λάθος.

συνέχεια παρακάτω...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Προσφορές~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-> Κατασκευή ιστοσελίδας μόνο με 99€, με ΔΩΡΟ το hosting αξίας 80€ και κουπόνι Google AdWords αξίας 75€!

-> Δημιουργία 1 Διαγωνισμού στο Facebook για την προσωπική ή εταιρική σας σελίδα με 49€ και δώρο ένας ακόμα Διαγωνισμός

-> Ετήσιο πρόγραμμα οριστικής αποτρίχωσης μόλις με 30€, από 350, στο Περιστέρι
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
συνέχεια...

Η πρώτη μου φορά; Συνέβη όταν ήμουν 13 ετών με μία γειτόνισσά μου. Ήμασταν φίλοι και ήταν ωραίο και για τους δυο μας".

Σ'αρέσουν οι φθηνές αγορές; Στο iLikeDeals.gr θα βρεις τις καλύτερες προσφορές!









Πηγή: sigmalive.com

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου