Ετικέτες

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Ανέκδοτο: Γυναίκα σε απατούσα με την κουμπάρα μας και με την ξαδέλφη σου!


Ένας άντρας πέθαινε και η γυναίκα του ήταν πάνω από το κρεβάτι του και του κρατούσε τρυφερά στο χέρι στις τελευταίες τ

Κάποια στιγμή αυτός ψιθυρίζει.



- Μαρία
- Τι είναι Σωτήρη μου
- Πρέπει να σου εξομολογηθώ κάτι...
- Όχι! Σωτήρη μου δεν θέλω να μου εξομολογηθείς!
- Μα είναι σημαντικό Μαρία μου!
- Τι Σωτήρη μου;
- Να!...

συνέχεια παρακάτω...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Προσφορές~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-> Κατασκευή ιστοσελίδας μόνο με 99€, με ΔΩΡΟ το hosting αξίας 80€ και κουπόνι Google AdWords αξίας 75€!

-> Δημιουργία 1 Διαγωνισμού στο Facebook για την προσωπική ή εταιρική σας σελίδα με 49€ και δώρο ένας ακόμα Διαγωνισμός

-> Ετήσιο πρόγραμμα οριστικής αποτρίχωσης μόλις με 30€, από 350, στο Περιστέρι
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
συνέχεια...

Σε απατούσα Μαρία μου και με την γειτόνισσα και με την κουμπάρα μας και με την ξαδέλφη σου την Ευτέρπη.

- Το ξέρω Σωτήρη μου το ξέρω!

Για αυτό κι εγώ σε δηλητηρίασα!

Σ'αρέσουν οι φθηνές αγορές; Στο iLikeDeals.gr θα βρεις τις καλύτερες προσφορές!









Πηγή: kostasedessa.blogspot.gr

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου