Το 66% των gamers σταματάει να παίζει το free-to-play παιχνίδι που κατέβασε στο κινητό του μέσα στις πρώτες 24 ώρες από τότε που το ξεκίνησε, σύμφωνα με μία νέα έκθεση της εταιρείας Swrve.
Η έρευνα περιλαμβάνει δεδομένα που προέρχονται από 10 εκατομμύρια παίκτες για μία περίοδο 90 ημερών, από το Νοέμβριο του 2013. Η έρευνα αφορούσε σε 30 τίτλους παιχνιδιών και στους πελάτες του δικτύου της Swrve περιλαμβάνονται εταιρείες όπως οι as Activision, Epic Games, WB Games, Zeptolab και Gameloft.
συνέχεια παρακάτω...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Προσφορές~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-> Κατασκευή ιστοσελίδας μόνο με 99€, με ΔΩΡΟ το hosting αξίας 80€ και κουπόνι Google AdWords αξίας 75€!
-> Android Smartphone Lenovo dual sim, με οθόνη 4'', διπύρηνο επεξεργαστή στα 1.2GHz, FM, WiFi, κάμερα 2 MP & πολλά ακόμα μόνο 89€ μέχρι εξαντλήσεως αποθεμάτων! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
συνέχεια...
Σύμφωνα με τον Hugh Reynolds, τον CEO της Swrve, το να κινήσει γρήγορα ένα παιχνίδι το ενδιαφέρον των χρηστών είναι ζωτικής σημασίας αν η δημιουργός εταιρεία θέλει οι χρήστες να ασχοληθούν μαζί του για περισσότερό καιρό. Η Swrve είναι μία εταιρεία, που δημιουργήθηκε για να βοηθάει τους δημιουργούς εφαρμογών να μεγιστοποιήσουν τα in-app έσοδα ρους, παρέχοντας υπηρεσίες όπως push notifications, in-app campaigns, A/B testing κ.ά.
Σ'αρέσουν οι φθηνές αγορές; Στο iLikeDeals.gr θα βρεις τις καλύτερες προσφορές!
Πηγή: insomnia

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου