Ετικέτες

Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Κώστας Αρζόγλου: Η εξομολόγηση για τον πνιγμό της μητέρας του και η σχέση του με τη Λαμπέτη και τη Βουγιουκλάκη


Ο Κώστας Αρζόγλου εκτός από την υποκριτική, τα τελευταία χρόνια ασχολείται και με τη σκηνοθεσία. Σε πρόσφατη συνέντευξή του μίλησε για την Έλλη Λαμπέτη που γνώριζε καλά και την Αλίκη Βουγιουκλάκη, που ήταν και νονά του γιου του.



«Και με τις δύο είχα άριστες σχέσεις. Με την Αλίκη μάς έδεσαν οι πολλές της χάρες και οι όμορφες στιγμές που περάσαμε μαζί, αλλά με την Έλλη Λαμπέτη ήμουν δεμένος περισσότερο προσωπικά. Η Έλλη είχε το βαρύ και θλιβερό καθήκον να μου ανακοινώσει το ατύχημα και τον πνιγμό της μητέρας μου στη θάλασσα. Στην παραλία του Αϊ-Γιάννη στη Σέριφο, τη δεκαετία του ’80. η αστυνομία την είχε ειδοποιήσει τηλεφωνικά για το γεγονός, εγώ βρισκόμουν στο σπίτι της τότε και μου το μετέφερε. Η μητέρα μου είχε βρεθεί σε μια ερημική παραλία, λάτρευε το κολύμπι. Δυστυχώς ποτέ δεν μάθαμε τι είχε γίνει τότε και έχασε τη ζωή της. Ήμουν τριάντα τριων χρονών, αλλά και πάλι δεν μπορούσα να το διαχειριστώ. Η Έλλη με βοήθησε πολύ το διάστημα που ακολούθησε».

συνέχεια παρακάτω...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Προσφορές~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-> Κατασκευή ιστοσελίδας μόνο με 99€, με ΔΩΡΟ το hosting αξίας 80€ και κουπόνι Google AdWords αξίας 75€!

-> Android Smartphone Lenovo dual sim, με οθόνη 4'', διπύρηνο επεξεργαστή στα 1.2GHz, FM, WiFi, κάμερα 2 MP & πολλά ακόμα μόνο 89€ μέχρι εξαντλήσεως αποθεμάτων! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
συνέχεια...

Πριν από δύο χρόνια συνεργάστηκε με την κόρη του Αουρόρα, η οποία είναι επίσης ηθοποιός. Παρόλο που έκανε τέσσερις γάμους, δεν παντρεύτηκε τη μητέρα της, Εστέλ Μαρινόν. «Zήσαμε πάρα πολλά χρόνια μαζί, αλλά ήταν καθολική στο θρήσκευμα και αντιμετωπίσαμε τεράστια και αξεπέραστα νομικά προβλήματα, γι΄αυτό τελικά δεν παντρευτήκαμε», απάντησε στο Εγώ ο ηθοποιός.

Σ'αρέσουν οι φθηνές αγορές; Στο iLikeDeals.gr θα βρεις τις καλύτερες προσφορές!









Πηγή: govastileto.gr

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου