Ετικέτες

Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Συμβουλές για καλύτερο σεξ από έμπειρες γυναίκες

Η εντύπωση που έχουν πολλοί είναι ότι το σεξ απασχολεί μόνο τους νέους ανθρώπους. Το να μεγαλώνεις, ωστόσο, δε σημαίνει ότι η σεξουαλική ζωή σε… αφήνει μαζί με τα νιάτα. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με αμερικανική δημοσκόπηση στην οποία συμμετείχαν 3.005 ενήλικοι, αποδείχθηκε ότι εκείνοι που ήταν μεταξύ 57 και 64, 84% άντρες και 62% γυναίκες, ανέφεραν ότι κάνουν περισσότερο σεξ τώρα παρά κατά το παρελθόν.


Παρακάτω, δείτε τι συμβουλές δίνουν διάσημες γυναίκες, που σίγουρα έχουν μεγαλύτερη πείρα:


Ντόλι Πάρτον: «Πάντα ήμουν ανοιχτόμυαλη αναφορικά με το σεξ, και χαίρομαι που εξακολουθώ να είμαι… Δεν ήταν κάτι βρώμικο για μένα. Εξάλλου ο Θεός μας έδωσε την ικανότητα και τον εξοπλισμό…».


Δρ. Ρούθ: «Η μοναδική ανησυχία των γυναικών, είναι ότι δεν έχουν οργασμό. Αλλά μια γυναίκα πρέπει να αναλάβει την ευθύνη για τον οργασμό της, επαφίεται στον εκάστοτε άντρα το να μην προσβληθεί αν η γυναίκα τού πει τι έχει ανάγκη».


Σοφία Λόρεν: «Πιστεύω ότι η σεξουαλικότητα βγαίνει από μέσα μας. Είναι κάτι που ή το έχεις, ή δεν το έχεις και σίγουρα δεν έχει να κάνει με το στήθος ή τους γοφούς ή το φούσκωμα των χειλιών».


Γκόλντι Χον: «Μου αρέσει να είμαι ανεξάρτητη. Μου αρέσει να είμαι η φιλενάδα του. Μου αρέσει αυτή η ιδέα, είναι σέξι».


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μη χάνετε στιγμή και εκμεταλλευτείτε από ολες τις προσφορες που ψάχνουμε και βρίσκουμε για εσάς!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Τζέιν Φόντα: «Ένα θέμα με τη γήρανση είναι ότι ο αυθορμητισμός φεύγει από το παράθυρο, και πρέπει να έχεις ένα σχέδιο. Το οποίο μπορεί να είναι εξαιρετικό, αλλά πρέπει να αποφασίσεις: Για πόση ώρα από τώρα θα πρέπει να το κάνω; Και τότε, εξαρτάται από το είδους του χαπιού που θα πάρεις».


Μπέτι Γουάιτ: «Αν η επιθυμία φεύγει με το γήρας; Περιμένω γι' αυτή την ημέρα να μου συμβεί. Η σεξουαλική επιθυμία είναι σαν το γήρας: Βρίσκεται στο μυαλό».


Μάρθα Στιούαρτ: «Πάντα κάνω μπάνιο πριν και μετά… Και μη ξεχνάτε να βουρτσίζετε τα δόντια σας».


Μπάρμπαρα Γουόλτερς: «Η αγάπη για τον εαυτό σου; Ξέρεις πως λέγεται ο δονητής μου; Σέλφι!».


Τζόαν Κόλινς: «Ένα από τα τρία σημαντικά στοιχεία σε μια σχέση; Σεξ, σεξ, σεξ»


Πηγή:

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου