Ετικέτες

Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

Η Γκολεμά απαντά στον Γεωργιάδη – «Εγώ δεν έχω οφσόρ ούτε τίποτα να μου πάρει»

Η Ντέπυ Γκολεμά, απάντησε μέσω των social media, στον Άδωνι Γεωργιάδη και στη μήνυση που κατέθεσε εναντίον της μετά την άγρια κόντρα που έχει ξεσπάσει.


Διαβάστε τι έγραψε η τηλεκριτικός στο Facebook:

«Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ :στην αγωγή εγώ δεν έχω τίποτα να μου πάρει …ούτε σε οφσόρ ,ούτε χρήματα σε κανένα λογαριασμό με κωδικό… ούτε κανένας συγγενής μου έχει τίποτα στην τράπεζα ..για λογαριασμό μου.. και αν ξεκαθάρισα ότι πάνω στα νεύρα μου τον αποκάλεσα με αυτόν τον τρόπο …ήταν η απάντηση σ αυτό που ξεκαθάρισε αυτός ότι «δεν εννοούσε αυτό που έλεγε»… θεωρώ ότι όχι μόνο με πρόσβαλε αποκαλώντας με πόρνη αλλά πρόσβαλε και ολόκληρο τον ελληνικό λαό… άνδρες και γυναίκες .

Μήνυση θα καταθέσω κι εγώ… αγωγή όχι … γιατί δεν θέλω να στερήσω απ τα παιδιά του …αυτά που θα ζητούσα. Υ.Γ ..αν κάποιος άλλος από όσους άκουσαν τις δηλώσεις του …έχει προσβληθεί ….ο ίδιος ή η οικογένεια του …….επειδή φτάνουν πια οι εκβιασμοί και οι φοβέρες ……καλοδεχούμενος..»


Πηγή:

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου