Ετικέτες

Κυριακή 19 Ιουλίου 2015

Η Μάρθα Καραγιάννη δεν έχει κανένα πρόβλημα να πει την ηλικία της! Είναι...

Υπήρξε μία από τις ομορφότερες παρουσίες τη χρυσή εποχή του κινηματογράφου.

Πόσο χρονών είναι όμως η Μάρθα Καραγιάννη;

Η ίδια την αποκαλύπτει...


Σε συνέντευξη της στον Φιλελεύθερο Κύπρου, η αγαπημένη ηθοποιός απαντάει στην ερώτηση πώς είναι να μεγαλώνει μια όμορφη γυναίκα, ρωτώ. «Άσκημο! Ο χρόνος είναι χρόνος και ο χρόνος περνάει.

Αυτή είναι η δουλειά του... Μεγαλώνω καλά, δεν λέω, αλλά χάνεις αυτό το σφρίγος της νεότητας. Κοιτάζω καμιά φορά τον εαυτό μου στον καθρέφτη και λέω πως για την ηλικία μου κρατιέμαι μια χαρά. Είναι αναλογίες αυτές. Δεν περιμένω να δω στον καθρέφτη μια μπέμπα.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μη χάνετε στιγμή και εκμεταλλευτείτε από ολες τις προσφορες που ψάχνουμε και βρίσκουμε για εσάς!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Βλέπω αυτό που είμαι σήμερα...» λέει και συνεχίζει:

«Και σήμερα είμαι 75. Σε αυτή την ηλικία δεν με απασχολεί να είμαι ωραία. Ούτε με ενδιαφέρει κανένας ούτε θέλω να ενδιαφέρω κανένα. Ερωτικώς εννοώ...».


Πηγή:

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου