Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012
Οδηγούμε στην Ισπανία το νεο Honda Civic
Η 9η γενιά του Civic έχει όλα τα χαρακτηριστικά της προηγούμενης, όμως ταυτόχρονα είναι βελτιωμένη. Πόσο βελτιωμένη; Σχεδόν όλα τα εξαρτήματα είναι καινούρια ή σημαντικά αναβαθμισμένα! Μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος της Honda δήλωσε χαρακτηριστικά ότι με το νέο μοντέλο, το Civic ανέβηκε όχι μία γενιά, αλλά δύο!
Το νέο αυτοκίνητο είναι χαμηλότερο κατά 20 mm και φαρδύτερο κατά 10 mm από τον πρόγονό του.
Αυτό δημιουργεί τις προϋποθέσεις για καλύτερο κράτημα. Η πίσω κολώνες έχουν μετακινηθεί κατά 100 mm προς τα πίσω και το πίσω τμήμα είναι χαμηλότερο προκειμένου να υπάρχει καλύτερη ορατότητα του οδηγού από τον καθρέφτη (ένα στοιχείο στο οποίο το τωρινό Civic υστερεί αισθητά).
Αισθητικά το νέο μοντέλο διαφέρει από τον πρόγονό του. Το εμπρός μέρος είναι πιο χαμηλό και δημιουργεί περισσότερο επιθετική εικόνα. Η διχρωμία βέβαια ίσως να διχάσει κάποιους, όμως αυτοί μπορούν να επιλέξουν κάποιο από τα νέα σκούρα χρώματα, ώστε να μην υπάρχει μεγάλη αντίθεση. Καινούρια είναι επίσης η σχεδίαση των πίσω αεροδυναμικών φώτων.
Παράλληλα, εντελώς ανασχεδιασμένο είναι το εσωτερικό. Εκεί δεσπόζει μία έγχρωμη οθόνη i MID TFT, στην οποία υπάρχει η δυνατότητα να βάλεις το δικό σου wallpaper! Σ' αυτήν την οθόνη εμφανίζονται και οι πληροφορίες του συστήματος ECO Assist, το οποίο τοποθετείται για πρώτη φορά σε μη υβριδικό αυτοκίνητο. Επίσης, στο εσωτερικό υπάρχουν πιο ποιοτικά κι ευχάριστα στην αφή υλικά, νέο σπορ τιμόνι, νέο ηχοσύστημα κ.ά.
Οι χώροι στην καμπίνα επιβατών εξακολουθούν να είναι το ισχυρό σημείο του Civic. Το ίδιο ισχύει και για το χώρο αποσκευών, ο οποίος πλέον φθάνει τα 477 lt. Από αυτά, τα 401 lt είναι του βασικού χώρου και τα υπόλοιπα 76 lt βρίσκονται σε έναν κρυφό αποθηκευτικό χώρο κάτω από το πάτωμα.
Οδηγώντας το νέο Civic στους δρόμους της Ισπανίας διαπιστώσαμε ότι οι Ιάπωνες έχουν δουλέψει πάρα πολύ επάνω στην ανάρτηση. Αργότερα μας ενημέρωσαν ότι η διάταξή της παραμένει ίδια (επιμένουν να μην βάζουν πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων για να μη μειώσουν τους χώρους), όμως οι ρυθμίσεις της είναι πολύ διαφορετικές. Πλέον η ανάρτηση του Civic προσφέρει πολύ μεγαλύτερη άνεση (χάρη και στους νέους συνδέσμους), χωρίς να έχει χάσει το κράτημα και την οδική συμπεριφορά που προσφέρει σήμερα. Επίσης, οι άνθρωποι της Honda μείωσαν την ευπάθεια στους πλάγιους ανέμους.
Δυστυχώς οι Ιάπωνες διατήρησαν τους ίδιους κινητήρες (με κάποιες βελτιώσεις ώστε να έχουν χαμηλότερη κατανάλωση)... Και λέμε δυστυχώς, γιατί πλέον το αυτοκίνητο είναι τόσο καλό που θα άξιζε πολύ πιο δυνατά σύνολα... Ωστόσο, σε έναν περίπου χρόνο το Civic θα διατίθεται με νέο κινητήρα turbodiesel 1,6 lt και οι άνθρωποι της εταιρίας δεν διέψευσαν ότι εξετάζουν και το ενδεχόμενο λανσαρίσματος κινητήρων βενζίνης turbo (αυτό θα είναι μεγάλη έκπληξη)!
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.339 cc, 1.798 cc, 2.199 cc
Ισχύς: 100 PS / 6.000 rpm, 142 PS / 6.500 rpm, 150 PS / 4.000 rpm
Ροπή: 12,9 kgm / 4.800 rpm, 17,7 kgm / 4.300 rpm, 35,7 kgm / 2.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχ. ή αυτόματο 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 187 km/h, 215 km/h, 217 km/h
Επιτάχυνση 0-100km: 13,4 sec, 9,1 sec, 8,5 sec
Μικτή κατανάλωση (/100km): 5,4 lt, 5,8 lt, 4,2 lt
Εκπομπές CO2: 129 g/km, 137 g/km, 110 g/km
Βάρος: 1.181 kg, 1.205 kg, 1.363 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.285/1.770/1.472 mm
Χώρος αποσκευών: 477 lt
protothema.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου