Ετικέτες

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Ποιός βρίσκεται πίσω απ΄το "Give Greece a chance";


Με το σύνθημα "Give Greece a Chance" (Δώστε στην Ελλάδα μια ευκαιρία) εμφανίστηκαν τις τελευταίες μέρες στο διεθνή Τύπο και σε διάφορες γλώσσες ολοσέλιδες καταχωρήσεις με κείμενο που προσπαθούσε να δώσει μια άλλη εικόνα για την κατάσταση στην Ελλάδα και χρηματοδοτήθηκε από ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών. Ποιό είναι όμως το μυαλό πίσω απ΄την όλη προσπάθεια;


Πρόκειται για τον ελληνοαμερικανό διάσημο διαφημιστή Πίτερ Οικονομίδη του οποίου συνέντευξη φιλοξενεί σήμερα η γαλλική εφημερίδα «Le Figaro».

Ο κ. Οικονομίδης (βλ. φωτό στο τέλος), Έλληνας της διασποράς, γνώρισε μεγάλη επιτυχία όταν μετείχε στην ανανέωση της εικόνας της Apple το 1997, αφού με τον Στιβ Τζομπς δημιούργησε το σλόγκαν «Σκέψου διαφορετικά» (Think Different).

Τώρα, ο διαφημιστής βρίσκεται πίσω από το σλόγκαν «Δώστε στην Ελλάδα μια ευκαιρία» (Give Greece a chance), θέλοντας να συμβάλλει στην αλλαγή της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό και την προσέλκυση επενδύσεων.

«Θέλει να μετατρέψει την Ελλάδα σε ..Apple της Μεσογείου» αναφέρει η γαλλική εφημερίδα, που εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο έγινε η σχετική διαφημιστική καμπάνια, η οποία δημοσιεύτηκε σε σελίδες επιλεγμένων εντύπων της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ολλανδίας, του Βελγίου και της Βρετανίας.

Στη Γερμανία, η καμπάνια κυκλοφόρησε στη γνωστή λαϊκή εφημερίδα Bild, ενώ στη Γαλλία υπήρξε ολοσέλιδη καταχώρηση στην οικονομική «Les Echos»

Το σύνθημα «Give Greece a Chance», (Δώστε μια ευκαιρία στην Ελλάδα), μεταφρασμένο στις διάφορες γλώσσες, πρωταγωνιστεί, ενώ στη συνέχεια αναφέρεται ότι η Ελλάδα αλλάζει.

«Η Ελλάδα θέλει να ξανακερδίσει τις καρδιές. Αυτή η εκστρατεία ήλθε να καλύψει ένα κενό: από την αρχή της κρίσης δεν κατάφερε να προβάλλει την πρόοδό της», αναφέρει η Φιγκαρό.

Η χρηματοδότηση της διαφήμισης έγινε από 20 μεγάλες ελληνικές εταιρείες, που ανέθεσαν το σχεδιασμό στον Πίτερ Οικονομίδη.

Η Φιγκαρό υπενθυμίζει ότι όταν ο Οικονομίδης συνεργάστηκε με τον Στιβ Τζομπς, η κατάσταση της Apple δεν ήταν καλή, ενώ η διαφήμιση της Ελλάδας «είναι μια πρόκληση που δεν φοβίζει τον διαφημιστή».

Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά που ο Οικονομίδης ασχολείται με την Ελλάδα, καθώς σε προσωπική του εκστρατεία το 2011 είχε υποστηρίξει ότι «η Ελλάδα είναι μία από τις σπουδαιότερες μάρκες που δεν απέκτησε ποτέ επωνυμία(brand name)».

Στόχος του διαφημιστή είναι να δώσει στους πλέον ταλαντούχους και καινοτόμους Έλληνες την ελπίδα και την επιθυμία να παραμείνουν στη χώρα.

« Yes we can! Ναι μπορούμε να βγούμε από την κρίση (με το κεφάλι) ψηλά», δηλώνει.




greece-salonika.blogspot.com

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου