Ετικέτες

Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

«Είμαι γένους θηλυκού», λέει ο Μάνινγκ μετά την καταδίκη του



Δήλωση του πληροφοριοδότη του WikiLeaks στο δίκτυο NBC News



Μία ημέρα μετά την καταδίκη του σε ποινή κάθειρξης 35 ετών για τη μεγαλύτερη διαρροή απόρρητων στρατιωτικών και διπλωματικών εγγράφων στην ιστορία των ΗΠΑ με αποδέκτη το δίκτυο WikiLeaks, ο 25χρονος στρατιώτης Μπράντλι Μάνινγκ αναφέρει σε δήλωσή του ότι θέλει να ζήσει ως γυναίκα με το όνομα Τσέλσι και να ξεκινήσει ορμονοθεραπεία.

«Καθώς βρίσκομαι στη μετάβαση προς τη νέα φάση της ζωής μου, θέλω όλοι να ξέρουν τον πραγματικό εαυτό μου. Είμαι η Τσέλσι Μάνινγκ, είμαι γένους θηλυκού» αναφέρει ο Μάνινγκ σε γραπτή του δήλωση προς το δίκτυο NBC News.

«Με δεδομένα το πώς αισθάνομαι και το πώς έχω αισθανθεί από την παιδική μου ηλικία, θέλω να αρχίσω ορμονοθεραπεία το συντομότερο δυνατόν. Ζητώ επίσης να αρχίσετε από σήμερα να αναφέρεστε στο πρόσωπό μου με το νέο μου όνομα και να χρησιμοποιείτε τη θηλυκή αντωνυμία».

Ο δικηγόρος του Μάνινγκ, ο Ντέιβιντ Κουμπς, δήλωσε στην εκπομπή «Today» του NBC ότι περιμένει πως ο Μάνινγκ θα λάβει χάρη από τον Αμερικανό πρόεδρο Μπαράκ Ομπάμα σε διάστημα επτά ετών.



συνέχεια παρακάτω...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Προσφορές~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-> Κατασκευή ιστοσελίδας μόνο με 99€, με ΔΩΡΟ το hosting αξίας 80€ και κουπόνι Google AdWords αξίας 75€!

-> Δημιουργία 1 Διαγωνισμού στο Facebook για την προσωπική ή εταιρική σας σελίδα με 49€ και δώρο ένας ακόμα Διαγωνισμός

-> Ετήσιο πρόγραμμα οριστικής αποτρίχωσης μόλις με 30€, από 350, στο Περιστέρι
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
συνέχεια...

Ο Μάνινγκ, πρώην αναλυτής πληροφοριών, καταδικάσθηκε την Τετάρτη από το στρατοδικείο του Φορτ Μιντ για τη διαρροή στο WikiLeaks περισσότερων από 700.000 διαβαθμισμένων φακέλων, βίντεο από το πεδίο της μάχης και διπλωματικών τηλεγραφημάτων.

Παράλληλα, αποφασίστηκε η απόταξη του 25χρονου. Θα έχει δικαίωμα να αποφυλακιστεί υπό όρους αφού εκτίσει το ένα τρίτο της ποινής του.


Σ'αρέσουν οι φθηνές αγορές; Στο iLikeDeals.gr θα βρεις τις καλύτερες προσφορές!









Πηγή: tovima.gr

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου