Ετικέτες

Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Γιατί διέργαψαν τον Μάρκο Σεφερλή από το σωματείο Ελλήνων ηθοποιών;


Μία νέα εποχή στην καριέρα του γνωστού ηθοποιού, Μάρκου Σεφερλή, ξεκινά.

Ο ήδη επιτυχημένος όμως ηθοποιός δεν δίστασε να μιλήσει για όλα... ακόμη και για όσα τον στεναχωρούν ή θεώρησε αδικία...

Έτσι, μίλησε στο περιοδικό «Λοιπόν» για την πρόταση του ΑΝΤ1 για το Your Face Sounds Familiar, την οποία απέρριψε, παραδέχτηκε ότι συζητάει με το Mega για να παρουσιάσει ένα show την νέα τηλεοπτική σεζόν, ενώ αναφέρθηκε και στην υπόθεση της διαγραφής του από το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών.



Σχετικά με τις φήμες που θέλουν τον Μάρκο Σεφερλή να διαγράφεται από το σωματείο Ελλήνων ηθοποιών, ο ίδιος είπε: «Ναι, και είμαι ο μόνος ηθοποιός που τους προσφέρει το θέατρο για κάθε συνέλευση.

Ζήτησαν τη διαγραφή μου επειδή είμαι και επιχειρηματίας, που δεν συνάδει.

Είπα: “μακάρι όλοι οι επιχειρηματίες να ήταν και ηθοποιοί, που ξέρουν ποιες είναι οι έγνοιες και οι αγωνίες του ηθοποιού, που ξέρουν πως είναι να παίρνεις τα ένσημά σου, τον μισθό σου, όλα”. Μου το είπε η Τέτα Κωνσταντά που είναι στο συμβούλιο.

Εντάξει, τι να κάνουμε; Άμα το σωματείο που πληρώνω κανονικά την συνδρομή μου, αποφάσισε αυτό... Εγώ δεν το κάνω για να είμαι επιχειρηματίας, αλλά γιατί αυτό που έχω στο μυαλό μου, δεν μπορεί να μου το πραγματοποιήσει κανένας επιχειρηματίας».

συνέχεια παρακάτω...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Προσφορές~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-> Κατασκευή ιστοσελίδας μόνο με 99€, με ΔΩΡΟ το hosting αξίας 80€ και κουπόνι Google AdWords αξίας 75€!

-> Android Smartphone Lenovo dual sim, με οθόνη 4'', διπύρηνο επεξεργαστή στα 1.2GHz, FM, WiFi, κάμερα 2 MP & πολλά ακόμα μόνο 89€ μέχρι εξαντλήσεως αποθεμάτων! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
συνέχεια...

Ακόμα αποκάλυψε τους λόγους που προτίμησε το «Just the 2 of us» από το «Your Face Sounds Familiar»:

«Για δύο λόγους: Γιατί αυτό το... Familiar έχει δυσκολία και δεν μπορώ να το προφέρω -και πολύς κόσμος πιστεύω-, και πάντα θα είχα το άγχος αν με ρωτούσαν σε ποιο παιχνίδι είμαι, δε θα μπορούσα να τους πω!» ανέφερε με χιούμορ, ενώ επεσήμανε:

«Θα πάω να τραγουδήσω εκεί (σ.σ στο Just the 2 of us) και με το Mega συζητάμε για μία τηλεοπτική συνεργασία του χρόνου, ένα show για όλη την οικογένεια».

Σ'αρέσουν οι φθηνές αγορές; Στο iLikeDeals.gr θα βρεις τις καλύτερες προσφορές!









Πηγή: plektani.gr

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου