Ετικέτες

Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Βίκυ Καγιά: «Aν χάσω την υπομονή μου, γίνομαι θηρίο ανήμερο»


Πολλοί την έχουν κατηγορήσει για την επιλογή της να μην θέλει να δημοσιοποιεί την προσωπική της ζωή. Ωστόσο, η Βίκυ Καγιά δεν είναι τόσο απόμακρη όσο λένε. Φαίνεται γλυκιά και μονίμως ήρεμη, όμως, όπως αποκάλυψε η ίδια, υπάρχουν στιγμές που γίνεται θηρίο ανήμερο.



«Παρόλο που είμαι ήρεμος άνθρωπος και γελαστός, αν χάσω την υπομονή μου, γίνομαι θηρίο ανήμερο. Δεν ανέχομαι να με υποτιμούν».

Παρόλα αυτά συγχωρεί εύκολα, αλλά ταυτόχρονα το ίδιο εύκολα διαγράφει και ανθρώπους από τη ζωή της.

«Απλώς διαγράφω. Δεν θέλω πια στη ζωή μου ανθρώπους που θα μου βγάζουν τον κακό μου εαυτό», ενώ δεν δίστασε να πει ευχαριστώ σε όσους νομίζει ότι το χρωστάει.

συνέχεια παρακάτω...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Προσφορές~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-> Κατασκευή ιστοσελίδας μόνο με 99€, με ΔΩΡΟ το hosting αξίας 80€ και κουπόνι Google AdWords αξίας 75€!

-> Android Smartphone Lenovo dual sim, με οθόνη 4'', διπύρηνο επεξεργαστή στα 1.2GHz, FM, WiFi, κάμερα 2 MP & πολλά ακόμα μόνο 89€ μέχρι εξαντλήσεως αποθεμάτων! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
συνέχεια...

«Σε πολλούς. Στους συνεργάτες μου στο Fashion Workshop, στη μητέρα μου που με βοηθάει, στους μαθητές μου, σε παλαιότερους συνεργάτες από το χώρο της μόδας».

Τέλος, μιλώντας στο Hello αποκάλυψε πως ζητάει συγνώμη.

«Πολύ συχνά. Τη στιγμή που καταλαβαίνω ότι έχω κάνει λάθος και έχω βγει εκτός γραμμής ζητάω συγγνώμη. Δεν τη φοβάμαι τη συγγνώμη».

Σ'αρέσουν οι φθηνές αγορές; Στο iLikeDeals.gr θα βρεις τις καλύτερες προσφορές!









Πηγή: peoplegreece.com

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου