Ετικέτες

iLikeDeals Banner

Κυριακή, 2 Απριλίου 2017

Υποφέρετε από Δυσκοιλιότητα; Δοκιμάστε μία από ΑΥΤΕΣ τις 8 Φυσικές Συνταγές και θα εκπλαγείτε με τα άμεσα Αποτελέσματα!

H δυσκοιλιότητα είναι μια πάθηση που μπορεί να μας φέρνει σε δύσκολη θέση, αλλά είναι εύκολο να την διαχειριστούμε. Ωστόσο, εκατομμύρια άνθρωποι υποφέρουν από δυσκοιλιότητα καθημερινά. Ως δυσκοιλιότητα ορίζεται η μειωμένη κινητικότητα του εντέρου (τρεις φορές ή λιγότερες την εβδομάδα).


Πέρα από τα καθαρτικά και τις λοιπές βλαβερές ουσίες, υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές.
Πριν επισκεφτείτε τον φαρμακοποιό σας, δοκιμάστε αυτές τις εύκολες και οικονομικές θεραπείες για την δυσκοιλιότητα:

1.Δαμάσκηνα και χυμός δαμάσκηνο
Αυτή η συνταγή δεν κάνει για μωρά και ηλικιωμένους. Τα δαμάσκηνα όχι μόνο έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, αλλά περιέχουν και ένα φυσικό σάκχαρο που ονομάζεται σορβιτόλη. Μέσα από την κατανάλωση δαμάσκηνων, οι φυτικές ίνες και η σορβιτόλη περνούν στο πεπτικό σύστημα και απορροφούν το νερό.
Ξεκινήστε να πίνετε ένα ποτήρι χυμό δαμάσκηνου ή να καταναλώνετε 2-3 δαμάσκηνα τη μέρα και έχετε λίγη υπομονή μέχρι να δείτε τα αποτελέσματα. Προσοχή, η υπερβολική κατανάλωση μπορεί να οδηγήσει σε πρήξιμο, αέρια και διάρροια.
2. Λάδι
Ορισμένα έλαια έχουν ευεργετική επίδραση στο πεπτικό σύστημα. Επιλέξτε ελαιόλαδο ή έλαιο καρύδας ή καταναλώστε αρκετά καρύδια και αβοκάντο ώστε το έντερο σας να λειτουργεί σωστά. Για να προλάβετε την δυσκοιλιότητα, καταναλώστε μια κουταλιά ελαιόλαδου ανακατεμένου με χυμό λεμονιού (για καλύτερη γεύση) κάθε πρωί με άδειο στομάχι.
3.Καφές και προϊόντα που περιέχουν καφεΐνη
Οι περισσότεροι δεν λειτουργούν χωρίς καφέ. Φαίνεται πως και το πεπτικό σύστημα επωφελείται από την καθημερινή αυτή δόση καφεΐνης. Η καφεΐνη ενεργοποιεί το πεπτικό σύστημα και την λειτουργία του εντέρου. Επίσης, βελτιώνει την υγεία των βακτηρίων του εντέρου.
Η καφεΐνη είναι διουρητική ουσία, άρα η υπερβολική κατανάλωση μπορεί να προκαλέσει αφυδάτωση, αλλά και ανεπιθύμητες παρενέργειες, όπως άγχος και αϋπνία. Προτιμήστε ένα με δύο φλιτζάνια τη μέρα για καλύτερα αποτελέσματα.
4. Ενυδατωθείτε
Ξέρετε ότι πρέπει να πίνετε 8 ποτήρια νερό τη μέρα για να αποφύγετε την αφυδάτωση. Ένας από τους κύριους λόγους είναι η αποφυγή της δυσκοιλιότητας. Το περιττό νερό απελευθερώνεται από τα νεφρά κάθε φορά που θέλουμε να ουρήσουμε, αλλά και μέσα από τα κόπρανα.
Αν είμαστε αφυδατωμένοι, το νερό από τα κόπρανα απορροφάται από το κόλον και τα κόπρανα γίνονται πιο σκληρά και κινούνται πιο δύσκολα. Ένας από τους τρόπους να το αποτρέψετε είναι πίνοντας αρκετό νερό καθημερινά. Σύμφωνα με αναφορές, βοηθά πολύ και το ανθρακούχο νερό.
5. Τσάι με πικραλίδα
Η πικραλίδα δεν είναι πολύ όμορφη, αλλά είναι πολύ χρήσιμη. Τα φύλλα αυτού του φυτού περιέχουν συστατικά που λειτουργούν ως καθαρτικά. Μαζέψτε μερικά φύλλα και αφήστε να να ξεραθούν.
Στην συνέχεια λιώστε τα και προσθέστε 1-2 κουταλάκια αποξηραμένων φύλλων σε ζεστό νερό. Καλύψτε το μίγμα και αφήστε τα φύλλα να βγάλουν το εκχύλισμα τους. Για καλύτερα αποτελέσματα, καταναλώστε το μίγμα 2-3 φορές τη μέρα.
6. Κινηθείτε
Είναι γνωστό ότι οι περισσότεροι κάνουν καθιστική ζωή. Καθόμαστε ώρες σε ένα γραφείο και αυτό προκαλεί πολλές ασθένειες, όπως διαβήτη ή καρδιακή νόσο, αλλά και αυξημένο κίνδυνο για δυσκοιλιότητα.
7. Αυξήστε την πρόσληψη τροφίμων πλούσιων σε προβιοτικά
Η λύση στα προβλήματα του πεπτικού συστήματος είναι τα προβιοτικά. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, τα προβιοτικά βελτιώνουν την ποιότητα των κοπράνων και αυξάνουν την συχνότητα με την οποία επισκεπτόμαστε την τουαλέτα.
Μπορείτε να προσθέσετε τα προβιοτικά στην διατροφή σας με φυσικό τρόπο. Τροφές πλούσιες σε προβιοτικά είναι το γιαούρτι, το ξυνολάχανο ή το κιμτσί. Δοκιμάστε τα για ένα μήνα και θα δείτε διαφορά σε σχέση με την δυσκοιλιότητα.
8. Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε πρεβιοτικά
Τα πρεβιοτικά είναι διαφορετικά από τα προβιοτικά. Τα πρεβιοτικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και θρέφουν τα καλά βακτήρια του εντέρου.
Σύμφωνα με έρευνα, τα πρεβιοτικά βοηθάνε στην αύξηση της συχνότητας με την οποία επισκεπτόμαστε την τουαλέτα, ενώ βελτιώνουν και την ποιότητα των κοπράνων. Για να αυξήσετε την πρόσληψη των πρεβιοτικών, προτιμήστε τρόφιμα όπως το σκόρδο, οι μπανάνες και τα κρεμμύδια.



Πηγή: bar

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου